عقب نشینی قیمت دلار/ رشد نرخ پوند و یورو 21 آبان

دلار از کانال 35 هزار تومانی نیز عقب نشینی کرد و وارد مرز 34 هزار تومانی شد. اکنون قیمت دلار نسبت به دو روز پیش 2.19 درصد کمتر شده و در محدوده 34 هزار و 110 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 515 تومان کاهش پیدا کرد و 29 هزار و 46 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه اخبار مختلفی درباره اتمام مذاکرات برجام به گوش می‌رسد و تنش‌های روابط ایران و غرب به بالاترین سطح رسیده است، اما نرخ دلار در مدار کاهشی قرار گرفته و از کانال 37 هزار تومانی به سمت محدوده 34 هزار تومانی حرکت می‌کند. امروز خبر صدور قطعنامه جدید شورای حکام علیه ایران منتشر شده، اما این موضوع باز هم اثری روی قیمت دلار نداشت. در حال حاضر برخی تحلیلگران کاهش نرخ دلار را زودگذر پیش بینی کرده و معتقدند این امکان وجود دارد که دوباره سطح تنش‌های ایران و غرب بیشتر شود و قیمت ارز نیز رو به جلو حرکت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دلیل کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر

با این حال بازارساز طی چند روز اخیر با قدرت تمام در بازار حضور داشته و دست دلالان را تا حد زیادی از سوداگری بیش از اندازه کوتاه کرده است. همچنین امروز علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی، اعلام کرده که ابزار جدیدی به منظور مهار نوسانات ارزی طراحی شده و در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

امروز نرخ پوند و یورو افزایشی شد. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دو روز قبل 1.61 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 40 هزار و 355 تومانی قرار دارد. نرخ یورو نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 645 تومان بالاتر رفت و به مرز 35 هزار و 334 تومانی رسید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز