ترس معامله گران از هشدار بازارساز و کاهش قیمت دلار روز 19 آبان

لست سکند

دلار مسیر عوض کرده و همچنان در مدار کاهشی قدم برمی‌دارد. اکنون قیمت دلار نسبت دو به روز قبل 2.45 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 35 هزار و 800 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با سه شنبه 580 تومان دیگر کم شده و به مرز 28 هزار و 910 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر تهدیدات و حضور گسترده بازارساز در بازار باعث عقب نشینی قیمتی دلار شده است. اخیرا بازارساز به خریداران دلار نهیب زد که در صورت خرید این ارز، یارانه نقدی آن‌ها حذف خواهد شد. این موضوع باعث ریزش خریداران ارز و کوچک شدن صف‌های طولانی خرید دلار شد. به گفته طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اطلاعات خرید ارز در بانک اقتصادی خانوار به ثبت می‌رسد

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیامک قوه قضائیه درباره خرید دلار چه بود؟

در این خصوص قوه قضاییه پیامک‌هایی مبنی بر مالیات بر ارزهای خریداری شده و بازنگری یارانه خریداران دلار، صف ارز سهمیه‌ای را از بین برده است. ضمنا همین موضوع سبب شده تا افراد در اجاره کارت ملی خود تعلل کنند و به راحتی این کارت را در اختیار هر فردی قرار ندهند، چون طبق هشدار قوه قضائیه در قبال دریافت مبلغ ناچیز امکان حذف یارانه آن‌ها برای همیشه وجود دارد و این بین تنها دلال سود هنگفتی کسب خواهد کرد. این پیام قوه قضائیه شرایط را برای دلالان دشوار و کام آن‌ها را تلخ کرد.

امروز نرخ پوند و یورو نیز کاهش زیادی را تجربه کرد. قیمت پوند نسبت به دو روز پیش هزار و 151 تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 40 هزار و 880 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با سه شنبه قبل 759 تومان کم شد و در محدوده 35 هزار و 932 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز