قیمت دلار در میانه کانال 32 هزار تومانی قرار گرفت/ قیمت روز 17 مهر

لست سکند

دلار در میانه کانال 32 هزار تومانی ثبات پیدا کرده است. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 0.52 درصد کم شده و در مرز 32 هزار و 580 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 28 هزار و 740 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ورود جدی بازارساز به بازار دلار و افزایش عرضه سبب شد تا قیمت این ارز کاهش پیدا کند. ریزش قیمتی دلار از کاهش نرخ آن در معاملات پشت خطی مشخص بود. بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار ارز یکی از دلایل عمده قدرت گرفتن بازارساز و افزایش دخالت‌های آن را با افزایش قیمت نفت مرتبط می‌دانند. در واقع رشد بهای نفت سبب شده تا توان ارزی بازارساز بیشتر شود و همین عامل موجبات احتیاط بیشتر معامله گران ارزی را فراهم آورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نگاهی به وضعیت دیگر ارزهای مهم همزمان با کاهش قیمت دلار

کاهش قیمتی دلار هرات نیز از جمله عوامل اثرگذاری روی کاهش قیمت ارز بازار داخلی بود. برخی معامله گران پیش بینی کرده بودند که احتمالا مجددا در هرات توافق رخ خواهد داد و این موضوع دوباره زمینه کاهش قیمت دلار بازار داخل را فراهم خواهد کرد. مجموع این موارد و شرایط کنونی سبب شده تا معامله گران کمتری در بازار ارز حاضر شوند و معاملات چشمگیری در بازار امروز اتفاق نیفتاد.

امروز قیمت پوند و یورو بازار آزاد نیز همگام با دلار وارد مدار کاهشی شد. نرخ پوند نسبت به روز گذشته 0.52 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 134 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز قبل افت 0.52 درصدی را تجربه کرد و در محدوده 31 هزار و 755 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز