قیمت دلار به کانال 25 هزار تومان عقب نشست

لست سکند

بانک مرکزی به عنوان بازارساز اصلی بازار ارز کشور در ساعتهای عصرگاهی قیمت دلار را در صرافی های بانکی کاهش داد به این ترتیب قیمت خرید فروش دلار به کانال 25 هزار تومان و قیمت خرید دلار به کانال 24 هزار تومان عقب نشست.

به گزارش کاماپرس، همان طور که پیش بینی می شد عرضه دلار از سوی بانک مرکزی در صرافی های بانکی در ساعت های عصرگاهی امروز به قیمت پائین تر از ساعت های پیش از ظهر، آغاز شده است به نحوی که  قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ در صرافی‌ بانک ملی ارزان شده و در زمان تنظیم این خبر – ساعت 15 –  به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

بنا به اعلام ایرنا امروز در جریان معاملات در صرافی‌های بانکی، همچنین قیمت خرید دلار با کاهش همراه بود و ۲۴ هزار و ۸۰۰  تومان تعیین شد.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

قیمت دیروز هر اسکناس یورو در صرافی‌های بانکی برای خرید ۳۰ هزار و ۳۰۰  تومان و برای فروش ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد.

راز آسمان پایتخت

در سامانه سنا نیز در معاملات دیروز (یکشنبه) هر دلار با نرخ میانگین ۲۵ هزار و ۸۱۶ تومان و هر یورو با نرخ ۳۰ هزار و ۲۸۷ تومان معامله شد.

علاوه بر این، در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۶۳۲ تومان و برای حواله دلار قیمتی اعلام نشد.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک مرکزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز