قیمت بیت کوین روز 22 مردادماه 1401/ رمزارز پایه شانس صعود بیشتر را دارد؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری رشد قیمتی داشت و در کانال 24 هزار دلاری تثبیت شد. قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 276 دلار بالاتر رفت و به مرز 24 هزار و 480 دلار رسید. در صورتی که بیت کوین وضعیت کنونی خود را حفظ کند، کندل آن مثبت بسته خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، کندل هفتگی بیت کوین دو روز دیگر بسته خواهد شد و در صورتی که این رمزارز وضعیت صعودی خود را حفظ کند، برای چهارمین هفته در مدار صعودی خواهد بود. برخی شاخص‌های تکنیکال در نماهای بلندمدت هم نشان می‌دهد بیت کوین شانس صعود بیشتر را دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز گذشته بیت کوین توانست به محدوده 24 هزار دلاری بازگردد و بالای مرز 24 هزار و 600 دلاری قرار بگیرد. در واقع فعالیت قابل توجه نهنگ‌ها بین قیمت‌های 22 هزار تا 24 هزار و 800 دلاری وضعیت بازار را پیچیده کرده است. این ارز دیجیتال برای ادامه روند صعودی باید محدوده بالای 24 هزار و 200 دلاری را حفظ کند. برخی معامله گران و کارشناسان بازار معتقدند در صورتی نرخ دلار بخواهد صعود بیشتری داشته باشد، احتمال یک اصلاح زودهنگام خواهد داشت. با توجه به این موضوع افزایش احتمالی نوسان‌های قیمت در بازار بیت کوین چندان دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی معتقدند تحرکات بازارهای مختلف جهانی را نباید نادیده گرفت و هر نوسانی که در بازارهای پولی و مالی جهان ایجاد می‌‌شود احتمالا فشار تازه‌ای بر بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، وارد خواهد کرد. گروهی دیگر بر این باورند بیت کوین با وجود فعالیت بیشتر گاوهای بازار سطوح مقاومتی پیش روی خود را به حمایت تبدیل کرده و صعود بیشتری خواهند داشت.

بخشی از فعالیت اوکی اکسچنج

افرادی که به آینده بیت کوین امیدوار هستند و قصد خرید و فروش این رمزارز یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارند، می‌توانند از طریق درگاه اوکی اکسچنج اقدام کنند.

این درگاه از اولین بازارهای داخلی در زمینه خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. پلتفرم اوکی اکسچنج بالغ بر 4 سال سابقه کار داشته و افراد واجد شرایط از طریق این درگاه امکان معامله 700 رمزارز را دارند. تیم پشتیبانی این مجموعه از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت تشکیل شده که به تمامی سوالات و ابهامات کاربران پاسخ می‌دهند. ابتدا متقاضیان برای انجام معامله در این سایت باید ثبت نام کنند و سپس رمزارز موردنظر خود را بخرند یا بفروشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز