قیمت بیت کوین دوباره صعودی شد/ پیش بینی بازار رمزارزها

قیمت بیت کوین از عصر روز گذشته یکباره تغییر مسیر داد و اکنون با رشد هزار و 908 دلاری نسبت به روز گذشته، در مرز 51 هزار و 16 دلاری قرار دارد. طبق نظر تحلیلگران فنی این بازار، در صورتی روند افزایشی بیت کوین ادامه پیدا می‌‌کند که این رمزارز بالای مرز 51 هزار دلاری تثبیت شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی کارشناسان معتقدند اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی 51 هزار دلاری عبور و خود را بازیابی کند، احتمالا اصلاح قیمتی دیگری آغاز خواهد شد. اولین سطح حمایتی هم محدوده 50 هزار و 200 دلاری است. اگر قیمت بیت کوین از این سطح پایین‌تر رود، محدوده حمایتی بعدی 49 هزار و 600 دلار بوده و بعد از آن کاهش‌های قیمتی بیشتری برای این ارز دیجیتال اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اما در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند سطح مقاومتی 52 هزار و 500 دلاری را پشت سر بگذارد، سرعت صعود نرخ آن افزایش پیدا خواهد کرد. بیت کوین احتمالا بعد از پشت سر گذاشتن این محدوده مقاومتی به سمت نرخ 53 هزار و 500 دلاری حرکت خواهد کرد.

رفتار روز گذشته نهنگ‌های بازار

به گزارش ارز دیجیتال، روز گذشته نهنگ‌های بیت کوین مجددا در حال افزایش حجم واریزهای خود به صرافی‌های ارز دیجیتال بودند. این اتفاق شاید در اصلاح قیمتی آینده بیت کوین اثرگذار باشد. پلتفرم تحلیلی کریتو کوانت روز گذشته اعلام کرد که دوباره حجم ورود بیت کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال بالا رفته است.

طبق گزارش این پلتفرم تحلیلی، ظاهرا سرمایه گذاران بزرگ بازار بیت کوین نسبت به جهش قیمتی کوتاه مدت این ارز دیجیتال بدبین بودند که این اتفاق به وقوع پیوست. این در حالی است که سرمایه گذاران خرد طی چند روز اخیر برخلاف نهنگ‌های بازار، موجودی بیت کوین خود را زیاد کردند. این اتفاق با فعالیت نهنگ‌ها و روند نزولی قیمت بیت کوین در جریان سقوط اوایل سال 2021 کاملا در تضاد است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز