قیمت بیت کوین تا بیش از 23000 دلار بالا رفت!

بلاکچین-کاماپرس
لست سکند

احتمالا همه ما به خاطر داریم که قبل از شروع بازار خرسی، چه تارگت‌هایی برای قیمت بیت کوین اعلام می‌شد؛ اعدادی که بسیار نجومی و فضایی بودند و قرار بود هولدرهای بیت کوین را حسابی ثروتمند کنند. حالا حدود یک سال و نیم است که نه فقط بیت کوین، بلکه کل بازار رمزارزها حال و روز چندان خوبی ندارند و بسیاری از دارایی‌ها افت قیمت شدیدی تجربه کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اما نگاهی به قیمت بیت کوین، و سایر ارزهای دیجیتال مثل تتر و اتریوم در دو هفته اخیر، امیدها را در دل افراد بسیاری زنده کرده است.

افزایش قیمت برترین رمزارز دنیا در هفته‌ای که گذشت، باعث رشد بازار شد و به دنبال آن رمزارزهای دیگر نیز جانی دوباره گرفتند. بیت کوین طی هفته گذشته میلادی (۱۶ تا ۲۲ ژانویه برابر با ۲۶ دی تا ۲ بهمن) رشد تقریبا ۹ درصدی را تجربه کرده و اتر نیز در حدود ۵ درصد افزایش قیمت داشته است. رمزارز تتر هم اکنون در محدوده ۴۳,۳۰۰ تومان در حال معامله است.

نگاهی به قیمت بیت کوین، اتر و تتر در هفته گذشته

به گزارش کاماپرس و بر اساس اطلاعات قیمتی وبسایت میهن بلاکچین، قیمت بیت کوین طی دو هفته اخیر رشد قابل توجهی داشته است؛ به طوری که قیمت بازگشایی کندل هفتگی آن در آغاز روز ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) تقریبا ۲۰,۸۰۰ دلار و قیمت پایانی آن ۲۲,۷۰۰ دلار بود. همچنین بیشترین قیمتی که بیت کوین در هفته اخیر تجربه کرد، ۲۳,۳۷۱ دلار بود. البته این حرکت صعودی از دو هفته قبل آغاز شد و باعث شد بیت کوین طی ۹ تا ۱۵ ژانویه (۱۹ تا ۲۵ دی) از محدوده ۱۷,۱۲۷ تا حدود ۲۱,۲۵۰ رشد کند و در قیمت ۲۰,۸۷۰ بسته شود. کندل هفتگی فعلی BTC نشان از آن دارد که قیمت این رمزارز در محدوده ۲۲,۷۰۰ در نوسان است. تصویر زیر نمودار هفتگی بیت کوین را نشان می‌دهد که دو کندل اخیر آن جلب توجه می‌کنند:

راز آسمان پایتخت

اگر نمودار روزانه را نگاه کنیم، بیشتر متوجه تغییرات قیمتی می‌شویم. جایی که بیت کوین طی یک روز از ۲۱,۰۰۰ تا ۲۲,۷۰۰ دلار رشد کرد و بازار را تکان داد. جالب است که این اتفاق مربوط به ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) است؛ یعنی همان روزی که خبر اعلام ورشکستگی شرکت جنسیس به طور رسمی منتشر شد.

مطلب مرتبط: مشاهده قیمت بیت کوین در سایت میهن بلاکچین

می‌رسیم به قیمت اتر که در رقابت با قیمت بیت کوین، تمام تلاش خود را کرد تا از قافله عقب نماند. قیمت بازگشایی کندل هفتگی اتر در بازه ۲۶ دی تا ۲ بهمن، برابر با ۱,۵۵۲ دلار بود و این کندل در قیمت ۱,۶۲۷ دلار بسته شد. البته بیشترین قیمت دومین ارز برتر بازار در هفته گذشته، ۱,۶۷۹ دلار بود. اتر هفته منتهی به ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) را نیز با یک کندل سبز قوی پشت سر گذاشت و از محدوده ۱,۲۹۰ دلار به محدوده ۱,۵۹۹ رسید. نمودار هفتگی اتر این رشد قیمت را به خوبی نشان می‌دهد:

تاریخ ۲۰ ژانویه برای اتریوم هم روز خوب و خوش‌یمنی بود. قیمت Eth در این روز از ۱,۵۵۰ دلار فراتر رفت و تا نزدیکی‌های ۱,۶۷۰ دلار هم رسید. قیمت اتر اکنون در تاریخ ۵ بهمن در محدوده ۱,۵۵۰ دلار قرار دارد.

بهتر است نگاهی هم به قیمت تتر بیندازیم (کلیک کنید) و ببینیم سومین رمزارز بازار در چه وضعیتی به سر می‌برد. قیمت تتر در هفته قبل به محدوده ۴۵,۰۰۰ تومان هم رسید و در زمان نگارش این مطلب در تاریخ 5 بهمن، در محدوده ۴۳,۳۰۰ تومان قرار دارد. برای تبدیل قیمت تتر به تومان، می‌توانید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید. همچنین این سرویس امکان تبدیل قیمت سایر رمزارزها به یکدیگر را نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : میهن بلاکچین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین تا بیش از 23000 دلار بالا رفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز