قیمت بلیط تهران به استانبول چند؟

لست سکند

وقوع زلزله شدید در ترکیه باعث شد تا در اولین روز پس از این واقعه قیمت‌های بلیط هواپیما از تهران به استانبول تا مرز 18 میلیون تومان بالا برود.

به گزارش کاماپرس، این حادثه تلخ که کشور ترکیه را در شوک فرو برده است، بر حجم سفرها نیز تاثیر گذاشت. با این حال همان‌طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، قیمت بلیط‌ها به حالت طبیعی نزدیک شده است.

قیمت بلیط تهران به استانبول 28 بهمن ماه

ارزان‌ترین بلیط تهران به استانبول برای تاریخ 28 بهمن ماه 1 میلیون و 900 هزارتومان قیمت دارد که سایت علی‌بابا عرضه کرده است. این پرواز را شرکت هواپیمایی معراج ارائه داده و مسافران می‌توانند 25 کیلوگرم بار همراه خود داشته باشند. پرواز این هواپیما ساعت 19 و 30 دقیقه و مدت آن 3 ساعت خواهد بود. قیمت این بلیط در سایت فلای‌تودی 1 میلیون و 930 هزارتومان، در سایت فلایتیو 2 میلیون و 20 هزارتومان و در سایت لست سکند 2 میلیون و 200 هزارتومان است.

دیگر بلیط ارزان ارائه شده برای تهران به استانبول یک میلیون و 930 هزارتومان در سایت فلای تودی ارائه شده است. این پرواز شرکت هواپیمایی آتا ساعت 20 خواهد بود و هر مسافر می‌تواند 25 کیلوگرم بار با خود حمل کند. این بلیط در سایت علی‌بابا و فلایتیو 2 میلیون تومان و در سایت لست‌سکند 2 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد.

دیگر بلیط ارزان نیز در سایت فلای تودی عرضه شده و قیمتی برابر با 1 میلیون و 930 هزارتومان دارد. این بلیط در سایت‌های علی‌بابا و فلایتیو 2 میلیون تومان و در سایت لست‌سکند 2 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. این پرواز برای شرکت هواپیمایی قشم ایر خواهد بود و ساعت 18 و 45 دقیقه به مقصد استانبول تهران را ترک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ارزان‌ترین بلیط دیگر را نیز سایت فلای‌تودی با قیمت 1 میلیون و 980 هزارتومان ارائه داده است. میزان بار مشخص شده برای این پرواز 25 کیلوگرم خواهد بود و مسافران ساعت 8 شب  ایران را ترک خواهند کرد. این بلیط در سایت علی‌بابا 2 میلیون تومان، در سایت لست سکند 2 میلیون و 200 هزارتومان و در سایت فلایتیو حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت بلیط تهران به استانبول 27 بهمن ماه

در حال حاضر ارزان‌ترین بلیط تهران به استانبول برای تاریخ 27 بهمن ماه 3 میلیون و 291 هزارتومان قیمت دارد. این پرواز ساعت 4 و 50 دقیقه توسط آنادولو جت انجام می‌شود. مسافران ساعت 7 و40 دقیقه به فرودگاه صبیحا گوکچن خواهند رسید. این بلیط بدون بار عرضه می‌شود.

دومین پرواز ارزان به قیمت 3 میلیون و 667 هزارتومان در سایت فلای‌تودی عرضه می‌شود. این بلیط توسط هواپیمایی آتا ارائه شده و مسافران می‌توانند 25 کیلوگرم بار با خود حمل کنند. این بلیط در سایت‌های فلایتیو و علی‌بابا 3 میلیون و 800 هزارتومان و در سایت لست‌سکند 4 میلیون تومان قیمت دارد. پرواز این هواپیما ساعت 20 خواهد بود و حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد.

سومین بلیط ارزان با قیمتی حدود 3 میلیون و 763 هزارتومان در سایت فلای‌تودی عرضه شده است. این بلیط از سوی شرکت هواپیمایی پگاسوس ارائه می‌شود و ساعت 4 و 15 دقیقه به مقصد فرودگاه صبیحا گوکچن پرواز خواهد داشت. طول این پرواز 3 ساعت و 20 دقیقه و میزان بار مجاز 20 کیلوگرم تعیین شده است.  این بلیط در سایت علی‌بابا و فلایتیو 3 میلیون و 800 هزارتومان و در سایت لست سکند 4 میلیون تومان قیمت دارد.

گزینه ارزان دیگری هم در سایت فلای تودی قرار دارد که با پرواز ماهان ایر انجام می‌شود و  حدود 3 میلیون و 938 هزارتومان هزینه دارد. این پرواز ساعت 17 و 10 دقیقه خواهد بود که طول سفر 3 ساعت و 15 دقیقه است. این بلیط در سایت علی‌بابا و لست‌سکند 4 میلیون تومان و در سایت فلایتیو 4 میلیون و 160 هزارتومان عرضه می‌شود.

قیمت بلیط تهران به استانبول 25 بهمن ماه

ارزان‌ترین بلیط استانبول از تهران در سایت علی بابا با قیمت 2 میلیون تومان ارائه شده است. این پرواز از ساعت 9 و 30 دقیقه خواهد بود و مسافران ساعت 12 به مقصد می‌رسند. این پرواز از سوی قشم ایر صورت می‌گیرد و مسافران می‌توانند 30 کیلوگرم بار با خود حمل کنند. دیگر پرواز ارائه شده ارزان در این سایت با همان قیمت 2 میلیون تومان از سوی هواپیمایی آسمان صورت می‌گیرد. این هواپیما ساعت 9 به مقصد استانبول ایران را ترک می‌کند. هر مسافر این پرواز می‌تواند 30 کیلوگرم بار با خود حمل کند. دیگر پرواز استانبول ساعت 10 و 10 دقیقه خواهد بود که مسافران ساعت 12 و 40 دقیقه به استانبول می‌رسند. میزان حمل بار در این پرواز معراج 25 کیلیوگرم مشخص شده و قیمت این پرواز برای هر مسافر 2 میلیون و 200 هزارتومان خواهد بود.

بررسی سایت فلای تودی نشان می‌دهد قیمت بلیط‌های استانبول این سایت از یک میلیون و 900 هزارتومان شروع می‌شود. بلیط پرواز هواپیمایی آتا در این سایت یک میلیون و 930 هزارتومان قیمت دارد. این پرواز ساعت 9 آغاز می‌شود و ساعت 11 و 30 دقیقه در فرودگاه استانبول می‌نشیند. ماهان ایر نیز پروازی ارائه داده که مسافران ساعت 8 و 50 دقیقه ایران را به مقصد استانبول ترک کنند. قیمت این پرواز ماهان ایر یک میلیون و 969 هزارتومان است و مسافران می‌توانند 30 کیلوگرم بار با خود حمل کنند. پگاسوس نیز پروازی در این سایت ارائه داده که ساعت 4 و 15 دقیقه خواهد بود. هر فرد برای این پرواز باید 2 میلیون و 412 هزارتومان بپردازد و میزان بار مجاز 20 کیلوگرم خواهد بود.

در حال حاضر در سایت فلایتیو نیز پروازهای ارزان این مقصد ارائه شده است که ارزان‌ترین پرواز یک میلیون و 900 هزارتومان قیمت دارد. مسافران می‌توانند بلیط پرواز ترکیش ایرلاین را از این سایت با قیمت  3 میلیون و 602 هزارتومان خریداری کنند. دیگر پرواز ترکیش ایرلاین در این سایت با قیمت 7 میلیون و 612 هزارتومان ارائه شده و ساعت پرواز 13 و 25 دقیقه به مقصد استانبول خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیط تهران به استانبول 19 بهمن ماه

ارزان ترین قیمت تهران به استانبول برای فردا در سایت علی بابا با قیمت 5 و نیم میلیون تومان عرضه شده که البته با توجه به شرایط خاصی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای مسافران جذاب باشد. این پرواز توسط شرکت ایرعربیا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مسافران با یک پرواز دوساعته به شارجه می‌روند و پس از حدود 16 ساعت توقف در فرودگاه شارجه با یک پرواز 5 ساعته به سمت استانبول پرواز می‌کنند. نکته دیگر این بلیط که بر جذابیت قیمتی آن تاثیر می‌گذارد، عدم دریافت بار مسافران است. به بیان دیگر مسافران تنها می‌توانند با یک ساک مسافرتی در حد 7 کیلوگرم سوار هواپیما شوند.

بدون در نظر گرفتن این پیشنهاد، دو پرواز ارزان‌قیمت فردا در مسیر تهران به استانبول توسط شرکت‌های آسمان و قشم ایر انجام می‌شود که در محدود 6.5 میلیون تا 7 میلیون تومان است. ترکیش و ماهان نیز فردا طبق برنامه در این مسیر پرواز انجام می‌دهند که محدوده قیمت بلیط این دو پرواز 9 میلیون و 300 هزار تومان تا 11 میلیون تومان است.

سایت فلای تودی نیز برای فردا یک بلیط جذاب در مسیر تهران به استانبول دارد که با قیمت 6 میلیون و 600 هزار تومان عرضه شده است. البته این بلیط دو شرایط خاص دارد که شاید مسافران را به تأمل بیشتر وادارد؛ اول اینکه هواپیمای پگاسوس از تهران به فرودگاه اسن بوغا (اسن بوگا) آنکارا می‌رود و مسافران پس از حدود 4 ساعت توقف با یک پرواز 65 دقیقه‌ای به استانبول می‌روند. دومین اینکه مسافران نمی‌توانند به غیر از بار دستی هیچ چمدانی با خود داشته باشند. البته مسافران می‌توانند با پرداخت حدود 900 هزار تومان اجازه حمل بار تا 20 کیلوگرم را دریافت کنند.

قیمت‌های روز پنج‌شنبه روی سایت فلای تودی از 4.4 میلیون تومان آغاز می‌شود که مربوط به پرواز ساعت 10 صبح هواپیمایی معراج است. بلیط شرکت‌های آسمان، قشم‌ایر و آتا نیز روز پنج‌شنبه در مسیر تهران به استانبول با قیمت زیر 5 میلیون تومان در فلای تودی عرضه شده است.

ارزان ترین بلیط هواپیمایی ماهان برای روز پنجشنبه روی سایت فلایتیو با قیمت 6.4 میلیون تومان عرضه شده است. ارزان ترین بلیط شرکت های خارجی در سایت فلایتیو نیز متعلق به پگاسوس است که مسیر مستقیم تهران به استانبول را تنها 25 هزار تومان گرانتر از ماهان می‌فروشد. البته ناگفته نماند که ساعت پرواز پگاسوس 4 و 15 دقیقه بامداد روز پنج‌شنبه است. در حالیکه هواپیمای شرکت ماهان قرار است ساعت 8 و 50 دقیقه صبح تهران را ترک کند. ارزان ترین بلیط شرکت ترکیش نیز در سایت فلایتیو با قیمت 6.7 میلیون تومان برای ساعت 13 و 25 دقیقه در دسترس است.

کاهش قیمت بلیط تهران به استانبول تا روز جمعه

قیمت پروازهای روز جمعه کمتر از فردا و پس‌فردا است و مسافران می‌توانند از سایت فلایتیو با قیمتی کمتر از 4 میلیون تومان بلیط معراج، ترکیش و قشم‌ایر را تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : علی بابافلای تودیفلایتیوقشم ایرهواپیمایی آسمانهواپیمایی معراج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز