قیمت انواع آبمیوه‌ گیری پاناسونیک در بازار چند؟

آبمیوه‌گیری‌ها به دو نوع تک‌کاره و چندکاره تقسیم می‌شوند که قیمت‌های متفاوتی در بازار دارند. آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک را می‌توان با قیمت حدود 5/5 میلیون تا 7/5 تومان در بازار خریداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس پنج مدل از پرفروش‌ترین آبمیوه‌گیری‌های پاناسونیک را با بررسی سایت دیجی‌کالا معرفی می‌کند.

آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل دی جی 31

این دستگاه از نوع سه‌کاره بوده و وظایف آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن و آسیاب را انجام می‌دهد. بدنه دستگاه از پلاستیک ای بی اس و استیل ضدرنگ ساخته شده است. دهانه ورودی آبمیوه‌گیری هفت میلی‌متر است که می‌توان یک میوه کامل را از آن عبور داد. قیمت این محصول 7 میلیون و 500 هزار تومان است.

آریاک سفر

آبمیوه‌گیری دی جی 01 پاناسونیک

این دستگاه برخلاف مدل قبلی تک‌کاره است. سیستم ضدچکه به کار رفته در این محصول آن را در برابر فرسودگی مقاوم کرده است. توان مصرفی آبمیوه‌گیری 800 وات است. قیمت این مدل آبمیوه‌گیری پاناسونیک 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

آبمیوه‌گیری مدل ام 176

این آبمیوه‌گیری سه کاره پاناسونیک حدود 6 میلیون و 900 هزار تومان در دیجی‌کالا قیمت دارد. توان دستگاه 230 وات است. پارچ مخلوط‌کن دستگاه یک لیتر و محفظه آسیاب آن 200 گرم ظرفیت دارند. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است.

آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدل جی 176 پی

آبمیوه‌گیری سه‌کاره پاناسونیک کارکردهای آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن و آسیاب را دارد. پایه‌های لاستیکی زیر دستگاه از لغزش آن جلوگیری می‌کنند.  توان موتور محصول 230 وات است.  قیمت این محصول 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

آبمیوه‌گیری اس جی 01 پاناسونیک

این دستگاه از نوع تک‌کاره بوده و تیغه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. توان موتور دستگاه 800 وات است اما به صورت تک‌سرعته کار می‌کند. قیمت این محصول در سایت دیجی کالا حدود 5/5 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکدیجی کالالوازم خونگی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز