خدمات ویژه پاناسونیک که شاید نمی دانستید

پاناسونیک در راستای ارائه خدمات به مخاطبان خود امکان ثبت آنلاین تعمیرات دستگاه‌های شرکت را ایجاد کرده که به صورت پیک رایگان برای مشتریان انجام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به سبب تولیدات گسترده محصولات پاناسونیک این مجموعه محصولات خود همچون تجهیزات جانبی تلفن، تلقن بی‌سیم، فکس حرارتی و… را به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رساند و در صورت ایجاد مشکل برای لوازم تعمیرات آن را نیز انجام خواهد داد.

بخش‌های مختلف پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران سعی داشته مجموعه کاملی از محصولات را برای متقاضیان عرضه کند در این مجموعه همچنین مشاوران و متخصصانی نیز حضور دارد که خریداران می‌توانند پیش از خرید محصولات، مشاوره اولیه را دریافت و سپس برای خرید محصول موردنظر اقدام کنند. این برند همچنین امکان خرید مستقیم از سایت را نیز برای مخاطبان خود ایجاد کرده است و افراد می‌توانند تمامی محصولات را صورت آنلاین نیز خریداری کنند.

نمایندگی پاناسونیک در ایران محصولات متوعی برای مخاطبان عرضه می‌کند که از محصولات ارائه شده توسط پاناسونیک می‌توان به تلفن بی‌سیم، تلفن رومیزی، باتری تلفن، فکس کاربنی، فکس لیزری، فکس حرارتی، تجهیزات جانبی تلفن، تلفن سانترال، دستگاه سانترال، تلفن تحت شبکه، تونر فکس و… اشاره کرد. که طبق اعلام این شرکت  محصولاتی همچون  تلفن بی‌سیم پاناسونیک تی جی 3821 بی ایکس، تلفن سانترال پاناسونیک مدل کا ایکس تی7730 ایکس و… از پرفروش‌ترین‌های این برند است.

آریاک سفر

از دیگر بخش‌های پاناسونیک می‌توان واحد تعمیرات آن را نام برد که تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات این برند، در این بخش انجام می‌شود. این برند سعی داشته با ارائه بخش خدمات با حضور کارشناسان متخصص، اختلالات پیش آمده محصولات را رفع کند.

 

پاناسونیک در قسمت آموزش نیز سعی داشته مشکلات رایج محصولات الکترونیکی، نقد و بررسی محصولات، نحوه تعمیر محصولات و… را توضیح دهد و اطلاعات موردنیاز مخاطبان درباره برند را نیز در قسمت اخبار قرار داده است.

این برند به عضویت اتحادیه مخابرات تهران درآمده و نماد اعتماد را داراست که نمایندگی‌های معتبری دارد ولی فروشگاه مرکزی این برند در تهران خیابان سهروردی واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز