قیمت اجاره روزانه پژو پارس بدون راننده 19 شهریور 1401

امروزه اجاره خودرو برای انجام بسیاری از امور از جمله حضور در قرارهای کاری و سفر و مواردی مانند آن، برای افرادی که توانایی مالی خرید خودرو شخصی ندارند، گزینه بسیار مناسبی است. اجاره انواع خودرو با قیمت اقتصادی ماننداجاره پژو پارس، انتخابی بی دردسر و کم هزینه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره انواع خودرو مانند پژو پارس ، به ویژه در شهرهای شلوغ، سبب رهایی شما از مشکلات استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتلاف وقت و خستگی می‌شود. دیگر مزایای اجاره خودرو شامل کاهش هزینه‌های مرتبط با تعمیر و اطمینان از سالم بودن ماشین است. اجاره پژو پارس یکی از گزینه‌های اقتصادی و به صرفه برای اجاره خودرو محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره روزانه پژو پارس و قیمت آن می‌پردازد.

شرایط اجاره پژو پارس بدون راننده

امکان اجاره پژو پارس بدون راننده و با راننده در مجموعه سعادت رنت از دو طریق تماس تلفنی و رزرو آنلاین فراهم شده است. این خودرو به شکل روزانه، هفتگی و ماهانه قابل اجاره است. اجاره پژو پارس برای مدت زمان حداقل 3 روز با محدودیت 300 کیلومتر در روز امکان‌پذیر بوده و شخص اجاره کننده باید حداقل 20 سال سن داشته باشد.

مدارک لازم برای اجاره پژو پارس

کرایه پژو پارس بدون راننده نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی نداشته و تمام مسئولیت خودرو بر عهده راننده است. در حالی که برای رنت پژو پارس بدون راننده، باید مدارک مشخص شده را به مجموعه ارائه کنید. این مدارک شامل گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی 6 ماه، کارت ملی، گواهی معتبر اشتغال به کار، یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو و دیپوزیت یا ودیعه نقدی است که در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. ضمن این‌که تمام مبلغ کرایه باید به یکی از دو شکل نقدی یا پرداخت از طریق کارت اعتباری در زمان تحویل خودرو پرداخت شود.

آریاک سفر

قیمت اجاره روزانه پژو پارس بدون راننده

قیمت اجاره پژو پارس برای مدت زمان 3 تا 6 روز،  روزانه 500 هزار تومان است؛ این رقم برای اجاره این خودرو بسیار به صرفه و مناسب است. ضمن این‌که مجموعه سعادت رنت برای اجاره بلند مدت پژو پارس به شکل هفتگی و ماهانه تخفیف در نظر گرفته است. به‌طوری که قیمت اجاره این خودرو برای 7 تا 20 روز، روزانه 480 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزانه 450 هزار تومان محاسبه می‌شود.

با وجود این، اگر به دنبال اجاره سایر خودروها هستید؛ قیمت اجاره خودرو برای سایر مدل‌ها نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “قیمت اجاره روزانه پژو پارس بدون راننده 19 شهریور 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز