قیمت اجاره روزانه شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی 17 شهریور 1401

لست سکند

اجاره انواع خودرو مانند شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی با توجه به قیمت پایین سوخت در امارات و دردسرهای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی چه برای گشت و گذار و چه رویدادهای کاری، یک گزینه هیجان انگیز و اقتصادی محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی علاوه بر ظاهر لوکس و آپشن‌های متعدد،  دارای یک کابین جادار 7 نفره است که آن را به گزینه مناسبی برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند. ضمن این‌که ایرانی‌ها برای اجاره خودرو در دبی با توجه به نیاز به داشتن کارت اعتباری، باید به دنبال رزرو از طریق مجموعه‌ای باشند که بدون نیاز به کردیت کارت خودرو اجاره دهد. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری می‌پردازد.

چرا شورلت کاپتیوا 7 نفره را اجاره کنیم؟

مهم‌ترین مزیت اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفر در دبی برای خانواده‌ها فضای باز و جادار کابین داخلی آن است. این مسئله سبب شده تا اجاره این خودرو، نقش موثری در کاهش هزینه‌های سفر، به ویژه برای خانواده‌های پرجمعیت داشته باشد. ضمن این‌که این خودرو از امکانات و قابلیت‌های متعددی از جمله 4 پیشرانه بنزینی و دیزلی، دنده جعبه‌ای 6 سرعته دستی، سرعت 190 کیلومتر بر ساعت و ظاهر لوکس است.

شرایط اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی

اجاره شورلت کاپتیوا در دبی توسط مجموعه سعادت رنت و از طریق تماس تلفنی فراهم شده است؛ شورلت کاپتیوا پس از تکمیل رزرو، در پارکینگ فرودگاه که مخصوص خودروهای اجاره‌ای است، تحویل مشتری می‌شود. پرداخت هزینه‌های مربوط به کرایه شورلت کاپتیوا در دبی در این مجموعه، بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و به صورت تومان و درهم فراهم شده است. ضمن این‌که پرداخت این مبلغ می‌تواند هم در یکی از شعب ایران یا به شکل مستقیم در زمان تحویل امکان‌پذیر است.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی

از جمله شرایط رنت شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی داشتن سن حداقل 25 سال، محدودیت 250 کیلومتر روزانه و پرداخت مبلغ حدودی 11 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان ضمانت است. سایر مدارک لازم برای اجاره این خودرو در دبی شامل  کپی گواهینامه بین المللی، تصویر ویزا و تصویر پاسپورت است.

البته، اجاره شورلت کاپتیوا در دبی با راننده نیز برای حداکثر 10 ساعت در هر روز و پرداخت مبلغ 1میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 100 هزار تومان نیز امکان‌پذیر است. در اجاره خودرو با راننده تمام مسئولیت‌های خودرو بر عهده راننده است.

قیمت اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی

حداقل زمان اجاره شورلت کاپتیوا 7 نفره در دبی 2 روز است؛ هزینه اجاره این خودرو برای 2 تا 8 روز، روزانه 2 میلیون و 490 هزار تومان است. این رقم برای مدت 9 تا 20 روز، روزانه به میزان 2 میلیون و 259 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزانه 1 میلیون و 790 هزار تومان محاسبه می‌شود.

قیمت اجاره خودرو برای سایر مدل‌ها در دبی و سایر شهرها نیز در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز