قیمت اتریوم روز 21 شهریور 1401/ شمارش معکوس مرج آغاز شد؟

اتریوم همزمان با شروع شمارش معکوس مرج در کانال نزولی قرار گرفت. قیمت اتریوم نسبت به روز 10 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 755 دلار رسید. افراد این امکان را دارند قبل از فرآیند مرج اتریوم خریداری کرده و در کیف پول من نگهداری کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تحلیل فیپوناچی، اتریوم سطح حمایت اولیه هزار و 732 دلاری را دارد و در صورتی که قیمت آن کاهش بیشتری پیدا کند و با این سطح حمایتی برخورد خواهد کرد. دیروز توسعه دهنده گوگل کلود از آخرین به روزرسانی برای موتور جست و جوی گوگل، که شامل شمارش معکوس برای مرج است، رونمایی کرد. هم اکنون اگر عبارت اتریوم مرج در گوگل سرچ شود، با یک شمارش معکوس در کنار آمار هش ریت فعلی، میزان سختی و دشواری مرج روبرو خواهید شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این موضوع به نوعی بیان می‌کند که رمزارزها به شرکت‌های محبوب آمریکایی راه پیدا کرده و مردم به شدت به موضوع مرج توجه دارند. طی چند هفته گذشته پیگیری مردم ثابت کرد که سطح تمایل آن‌ها برای کسب اطلاعات مرج اتریوم به شدت افزایش پیدا کرده است. این اقدام گوگل و پیش بینی این موتور جست و جوی هوشمند نشان می‌دهد که در روزهای آتی، افراد بیشتری به دنبال کسب اطلاعات درباره مرج خواهند رفت.

آریاک سفر

بیشتر مردم کشورهای لوکسامبورگ، سنت هلنا، سنگاپور، مقدونیه شمالی و لیتوانی به دنبال کسب اطلاعات درباره مرج اتریوم هستند و به این موضوع علاقه نشان داده‌اند. مردم کشور سوئیس در حوزه اروپا بیشترین علاقه را به این موضوع نشان داده و چین و آمریکا در این رتبه بندی جایگاه هفدهم و هجدهم را به دست آوردند.

معامله انواع رمزارزها در بستر کیف پول من

افرادی که مایل به خرید اتریوم و مبادله امن این رمزارز هستند، بهتر است به کیف پول من مراجعه داشته باشند. کیف پول من علاوه بر اتریوم و بیت کوین، بالغ بر هزار رمزارز دیگر را دارد و امکان معامله آن‌ها را در بستری امن و مطمئن برای کاربران خود فراهم کرده است. نقل و انتقالات داخلی انواع رمزارزها در کیف پول من بدون هیچ گونه کارمزد و محدودیتی انجام می‌شود. تمامی اطلاعات به روز انواع رمزارزها در وبسایت این مجموعه در دسترس است. ضمنا کاربران می‌توانند به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای کاری هفته با کارشناسان خبره این مجموعه تماس گرفته و درباره خرید و فروش رمزارزهای مختلف اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز