قیمت اتریوم روز 19 شهریور 1401/ رکوردشکنی دومین رمزارز برتر بازار

اتریوم امروز را صعودی آغاز کرد. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 18 دلار بالا رفته و به مرز هزار و 731 دلاری رسیده است. قیمت ارز دیجیتال اتریوم طی یک هفته اخیر توانست رشد خوبی داشته باشد و نزدیک 180 دلار بالا رود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس نمودار فیبوناچی، اتریوم در حال حاضر مقاومت اولیه هزار و 738 دلاری را پیش رو دارد. در صورتی که این رمزارز مرز ذکر شده را پشت سر بگذارد، به سمت محدوده قیمتی هزار و 745 دلاری حرکت خواهد کرد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، ارزش اتریوم در مقابل بیت کوین کمتر از 14 روز مانده به ادغام، رکوردشکنی کرد و به بیشترین میزان خود در سال جاری میلادی رسید. در صورتی که اتریوم به روند صعودی ادامه دهد و الگوی بازگشتی صعودی روی نمودار اتریوم/ بیت کوین را بشکند، احتمال نوسانی شدن جایگاه رمزارز برتر دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلایل زیادی برای ادامه صعود قیمت اتریوم و تزلزل جایگاه بیت کوین وجود دارد. به اعتقاد مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری در مدیریت دارایی بیت وایز، تغییر اتریوم به یک پروتکل با مصرف انرژی کم باعث شده تا جذابیت این ارز دیجیتال در بین سرمایه گذاران نهادی بیش از پیش بالا برود. به گفته هوگان این افزایش علاقه به نوبه خود می‌تواند پیشی گرفتن ارزش بازار اتریوم از بیت کوین را ضمانت کند. حتی هوگان به فوربس اعلام کرده که این احتمال وجود دارد که اتریوم در آینده جای بیت کوین را بگیرد. البته تمام این موارد یک پیش بینی است و امکان برقراری جریان عکس این موضوع هم وجود دارد.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازاری این ارز دیجیتال به 208 میلیارد دلار می‌رسد و پس از بیت کوین در جایگاه دوم بازار رمزارز قرار دارد.

چرا کیف پول من؟

به هر حال در شرایط حاضر هر فردی که مایل است به جای بیت کوین، اتریوم خریداری کند باید به وبسایت معتبر برای این کار مراجعه داشته باشد. کیف پول من هر روز قیمت انواع ارز دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین و … را به روزرسانی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران با مشاهده قیمت روز و روند قیمتی چند ماهه اخیر این رمزارز یا ارز دیجیتال مورد نظر خود امکان تحلیل و خرید و فروش را در هر زمان و مکانی دارند. ضمنا می‌توانند از کارشناسان خبره کیف پول من نیز مشاوره لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز