قیمت آپارتمان 80 متری در نیاوران

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران از تحولات مسکن شهر تهران در بهمن ماه سال 1401، متوسط قیمت مسکن در تهران به 55 میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که در برخی از محله‌های اعیان‌نشین تهران مانند نیاوران، قیمت هر متر خانه از 100 میلیون تومان آغاز شده و به حدود 200 میلیون تومان هم می‌رسد!

به گزارش کاماپرس، محله نیاوران به عنوان یکی از شمالی‌ترین مناطق تهران شناخته شده و از امکانات رفاهی و لوکسی برخوردار است. هر چند که خرید خانه در این محله برای بسیاری از افراد دشوار است؛ اما اغلب مردم علاقمندند تا از قیمت‌ خانه‌ها در محله‌های مختلف تهران آگاه شوند. در ادامه، قیمت چند آپارتمان 80 متری در محله نیاوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 80 متری نوساز دو خوابه، 10 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان فول امکانات بوده و در سال 1401 ساخته شده است. پارکینگ، انباری و آسانسور از جمله امکانات این واحد معرفی شده است.

*قیمت آپارتمان 80 متری دو خوابه تک واحدی در نیاوران 11 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. سال ساخت آپارتمان مذکور 1400 بوده و سالن بسیار خوش نقشی دارد.

آریاک سفر

*یک دستگاه آپارتمان 80 متری ساخت سال 1401 به قیمت 11 میلیارد و 980 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه مجهز به آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس بوده و با بهترین متریال دیزاین شده است. نورگیر واحد مذکور بسیار عالی است و ورودی لابی آن مبله و شیک چیدمان شده است.

*واحد 80 متری دو خوابه و کلید نخورده به قیمت 12 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این آپارتمان 2 سال بوده و در 4 طبقه ساخته شده است. این واحد دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور، پنجره‌های قدی، کلوزت و آشپزخانه هایگلاس است.

*یک دستگاه آپارتمان نوساز دو خوابه 80 متری به قیمت 15 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مشاعات این آپارتمان شامل لابی، روف گاردن، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و 2 لاین آسانسور است. همچنین، این واحد مجهز به پارکینگ و انباری بوده و در طبقه 2 ساختمان واقع شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 متری در نیاوران

  1. رحمتی گفته:

    قیمتهامناسب است حتما باحقوق ۸میلیونی وگوشت ۵۰۰هزارتومانی توان خرید یک واحد ۱۰۰سانتی راخواهیم داشت

    • محمود گفته:

      همش زیر سر دلال ها مسکن هست،متاسفانه یک عده ای هم‌بدون مطالعه و تجربه اقدام به خرید می‌کنند و نتیجه اش هم همین بازار مسکن بلبشو هست.ای داد بیدا…….

  2. داود سبزی پور گفته:

    سلام
    اگه محله طرشت هم نمونه های ۸۰ تا ۹۰ متری برای رهن و اجاره و خرید در دسترس دارید ممنون میشم .
    داود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز