قرنطینه کرونایی و ۱۰ فیلمی که ما را سرحال می‌آورند

لست سکند

تعطیلی های کرونایی اگر بدون برنامه و سرگرمی باشد سخت می گذرد. اما تماشای فیلم های جذاب با داستانهای غافلگیر کننده در این روزهای بارانی پاییز ما را سرحال می آورند.

به گزارش کاماپرس، در محدودیتهای جدید ستاد ملی مقابله از کرونا خیلی از کسب و کارها باید دو هفته تعطیل باشند. خبری از سینما و تئاتر و کنسرت و پارک و بازی هم نیست. پس بهتر است با این ۷ فیلم پیشنهادی این روزهای قرنطینه را به خوبی پشت سر بگذارید.

۱-جهان با من برقص

فیلم جهان با من برقص با اینکه داستان غم انگیزی دارد اما فیلمی شاد و مفرح و پر از لحظه های ناب رفاقت است. این فیلم درباره گردهمايي گروهي از دوستان در ويلايي در شمال که مالک ويلا از مرگ قريب‌الوقوع خود باخبر است. علي مصفا، ‌پژمان جمشيدي، ‌جواد عزتي، ‌‌هانيه توسلي و… بازیگران این فیلم هستند.

۲-یخ شکن

راز آسمان پایتخت

فیلمی شبیه این روزهای ما. یعنی همه مردم دنیا درگیر یک مشکل می شوند و همه با هم باید آن را حل کنند. داستان فیلم یخ شکن Snowpiecer»درباره بازماندگانی حادثه ای است که باعث شده زمین وارد عصر دوم یخبندان شود.مردم در قطاری زندگی می کنند که سراسر کره زمین را بدون توقف طی می‌کند به زندگی خود ادامه می‌دهند و در این بین عده‌ای برای تقسیم عادلانه منابع اقدام به شورش می‌کنند.

۳-ورود

یک مشکل جهانی دیگر. فیلم ورود درباره زبان شناسی است که با ورود ۱۰ سفینه فضایی در نقاط مختلف زمین و پر شدن دنیا از وحشت، انتخاب می‌شود تا بتواند با این سفینه‌ها و کسانی که ساکن آن هستند ارتباط بر قرار کند.

۴-خاطرات قتل

اگر طرفدار فیلمهای جنایی و سرگذشت قاتلهای سریالی هستید این فیلم انتخاب خوبی است. این فیلم در مورد یک قاتل سریالی در کره جنوبی است که بر اساس یک داستان واقعی در این کشور ساخته شده است.

۵-جادوگر

اگر طرفدار فیلمهای ترسناک هستید The Witch را تماشا کنید. داستان فیلم درباره یک خانواده انگلیسی است که توسط سحر و جادو از هم گسسته شده اند.

۶- ۱۲ میمون

باز هم پای یک ویروس لعنتی در میان است. داستان این فیلم در سال ۱۹۹۶ اتفاق می افتد. مردم دنیا به دلیل یک ویروس کشنده جان خود را از دست داده اند، و دنیا به مکانی نا امن تبدیل شده و اکنون انسان‌ها باید زیر زمین زندگی کنند. البته انسانها دوباره راه نجات را پیدا می کنند پس از تماشای این فیلم اصلا نترسید.

۷-پوست

داستان این فیلم درباره شخصیتی است که از کودکی توسط سفید پوست‌های نژاد پرست بزرگ شده و مسیری نادرست و مخرب را پیش گرفته است. او پس از تحولاتی که در پی احساس مسئولیت نسبت به دخترانش ایجاد می‌شود تصمیم می گیرد مسیر زندگی خود را عوض کند و…

۸-در دنياي تو ساعت چند است؟

يک داستان عاشقانه در رشت با موسيقي و آشپزي و موقعيت‌هاي بانمک و يک پايان زيبا. فيلمي‌ نوستالژيک از صفي يزدانيان با بازي‌هاي خوب علي مصفا و ليلا حاتمي.

۹-گلنار

فیلم گلنار حالا نوستالژی خیلی از پدر و مادرهای دهه شصتی است که می توانند کنار فرزندانشان با خاطرات قدیم شاد شوند. يک فيلم کودکانه که ديدن دوباره‌اش و شنيدن ترانه‌هاي زيبايش مي‌تواند ذهن شما و خانواده‌تان را براي دقايقي از شر کابوس کرونا خلاص کند.

۱۰- یه حبه قند

جشن لهجه و غذا در یک مهمانی خانوادگی در یزد. فیلم یه حبه قند ساخته رضا میرکریمی و نگار جواهریان درباره خانواده‌اي پرجمعيت است که براي يک مراسم عقد آماده می شوند اما يه حبه قند داستان را به کل عوض می کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز