قرعه کشی یکساله پلاس های ایران خودرو ؛ آینه عبرت سایپا در برابر متقاضیان!

قرعه کشی ایران خودرو در تیرماه 1400

شرکت ایران خودرو، سورن پلاس ، رانا پلاس و دنا پلاس – در دو نوع اتومات و دنده دستی – و همچنین پژو 207 پانوراما را به صورت یکساله و با قرعه کشی به متقاضیان پیش فروش می کند و این درحالیست که پیش فروش سال گذشته سایپا همچون آینه عبرت در برابر متقاضیان قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از امروز یکشنبه 20 تیرماه 1400 به مدت سه روز آغاز می کند و قرعه کشی این خودروها نیز متعاقبا برگزار خواهد شد.

بر اساس این طرح پنج محصول شامل پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک به متقاضیان از طریق قرعه کشی فروخته و به عبارت دقیق تر پیش فروش می‌شود. موعد تحویل تمام این خودرو‌ها نیز از خرداد 1401 تا مرداد ماه سال 1401 تعیین شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

قیمت خودروها در این طرح به صورت قطعی مشخص نیست و مبلغی به عنوان علی الحساب از متقاضیان دریافت می شود که مبلغ فوق الذکر برای خودروی پژو 207 دستی سقف شیشه ای 108.131.000تومان  ، رانا پلاس 90.195.000 تومان، سورن پلاس     102.128.000تومان، دنا پلاس توربو شارژ دستی 142.699.000تومان و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک195.044.000 تومان است.

آریاک سفر

متقاضیان این قرعه کشی می‌توانند از امروز یکشنبه (۲۰ تیرماه) تا روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند اما بد نیست متقاضیان این قرعه کشی نگاهی اجمالی به تجربه پیش فروش یکسال پیش سایپا داشته باشند.

اخبار مهم و  پربازدید را بخوانید:

تجربه ای که عبرت آموز است

درست یکسال قبل در چنین روزهای برخی از هم وطنان به امید خرید خودرو با قیمت مناسب یا به طمع سود! در قرعه کشی خودروهای پیش فروش شده سایپا شرکت کردند. برندگان این قرعه کشی یکسال پیش حدود 70 درصد قیمت خودرو – به نرخ روز – را پرداخت کردند و اکنون نیز حدود یک تا دو ماه دیگر باید الباقی قیمت خودرو به نرخ مصوب امروز – که تفاوت چندانی با نرخ بازار ندارد – به حساب شرکت واریز کنند.

ضمنا سند این خودروها یکسال هم در رهن شرکت سایپا خواهد ماند!

کوتاه سخن این که اگر شرکت در قرعه کشی ایران خودرو به تکرار تجربه ای منتهی شود، متقاضیان نباید جز خود کسی را سرزنش کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قرعه کشی یکساله پلاس های ایران خودرو ؛ آینه عبرت سایپا در برابر متقاضیان!

  1. رضا گفته:

    مرحله 13 فروش فوری ایران خودرو، بعد از چهار ماه و نیم هنوز ماشین تحویل نگرفتم
    سایت های خبری زرد با حمایت از این گاری سازا شریک جرم اونا هستن

  2. احسان گفته:

    به خدا نخرید میگن فروش فوری تحویل نمیدن الان 5 ماه شده برنده شدم پژو پارس کجاست که جواب بدن یک ساله هاشم همین الان از بازار ازاد بگیری بهتره حالا یک دو مدل پایین تر بگیر ولی سالم ما برنده شدیم ولی رنده شدیم شما نکنید نخرید نو نخرید دسته دو سالم بخرید

  3. میثم گفته:

    ولی من ثبت نام کردم پارسال و اسمم هم در اومد نصف پول را داده بودم اما الان شرکت به قیمت همون موقع میخواد ماشینو تحویل بده نه با قیمت بعد عید.

  4. علیرضا نصر. گفته:

    سبلام یکی از راه های حمایت از تولید قطعاً تحریم خرید اجناس بی کیفیت است و دربین اجناس تولید داخل بی کیفیت تربن محصولات تمام اتومبیل های تولید داخل است حال اضافه بر این عرضه اتومبیل بی کیفیت قرعه کشی و تاخیر در تحویل هم اضافه شده پس قدری تفکر لازم است و بس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز