گوشی‌های سامسونگ و شیائومی نسل 5 ارزان شدند(جزئیات)

گوشی موبایل

بررسی ها قیمت ها در بازار موبایل نشان می دهد موبایل های نسل پنجم از برندهای مطرح همچون شیائومی و سامسونگ با کاهش قیمت مواجه شده اند و متقاضیان این گوشی ها برای خرید گوشی های فایو جی باید پول کمتری نسبت به قبل بپردازند.

به گزارش کاماپرس، از بازار موبایل خبر می رسد که گوشی های سازگار با نسل پنجم موبایل حالا از برج عاج پایین آمده اند و رفتار مهربانان هتری با جیب مشتری دارند.

اگر شما هم به دنبال خرید گوشی های نسل پنجم هستید بد نیست گزارش روزنامه هفت صبح را درباره وضعیت بازار این گوشی ها مرورکنید. این روزنامه در گزارش خود نوشته است: شیائومی Redmi Note 9T  مدل G5 ،  ارزا ن‌ ترین گوشی سازگار با نسل پنجم موبایل است که قیمت آن به حدود چهار میلیون و 400 هزار تومان می رسد. دو نسخه از آن داریم که اولی با حافظه 128 گیگابایتی و دومی با حافظه64 گیگابایتی عرضه شده است.

اندروید نسبتا جدید، صفح هنمایش بزرگ 6.5 اینچی، حسگر اثرانگشت، دوربین دایره‌ای سه گانه، باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپرساعت و قابلیت شارژسریع با توان 18 وات نقاط مثبت این گوشی به حساب می آیند. به عنوان نقطه ضعف هم می توان روی حافظه موقت چهار گیگابایتی دست گذاشت که در شرایط فعلی خیلی اقتصادی و حداقلی است.

دومین پیشنهاد به متقاضیان گوشی های فایو جی

آریاک سفر

گوشی شیائومی POCO M3 PRO نسخه فایو جی را هم شیائومی طراحی کرده است و 2 نسخه دارد . مدلی که ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۴ گیگ حافظه موقت دارد قیمتش تقریبا ۳۰۰ – ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر است اما از نظر فنی کاملاً مشابه نوت 9T است. اگر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول بدهید می توانید نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را بخرید که با ۶ گیگابایت حافظه موقت عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت.

ارزان ترین گوشی سامسونگ فایو جی

گوشی سامسونگ گلکسی A32 نسخه فایو جی تقریبا از همه گوشی های نسل پنجم همرده گران تر است. این گوشی را هفت میلیون و 500 هزار تومان می فروشند. 6 گیگابایت حافظه موقت، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین چهارگانه، اندروید 11 ، باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی با قابلیت شارژسریع 15 واتی جزو نقاط مثبت این گوشی است اما رزولوشن720 p، پردازنده مدیاتک و ضخامت 9 میلیمتری نکات منفی هستند که به هرحال باید با آنها کنار بیایید.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

مشروح این گزارش را که در آن به بررسی ویژگی های مثبت و منفی گوشی های فایو جی برندهای دیگری مثل موتورلا و جی پلاس هم پرداخته شده است در روزنامه هفت صبح سه شنبه 22 تیرماه 1400 بخوانید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز