قرعه کشی سایپا و 4 نکته درباره آن که باید بدانید

چهارشنبه 14خردادماه 99 مهلت شرکت در قرعه کشی 25 هزار دستگاه خودرو شرکت های سایپا و ایران خودرو به پایان می رسد و لازم است متقاضیان4 نکته را درباره قرعه کشی سایپا مدنظر قرار دهند.

 

به گزارش کاماپرس، از آغاز مهلت ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی سایپا و ایران خودرو تاکنون بنا به آنچه رسانه ها منعکس کرده اند بیش از 5 میلیون نفر متقاضی شرکت در این قرعه‌کشی‌ها شده اند.

با توجه به این که تا پایان این مهلت یعنی چهارشنبه 14 خردادماه 1399 نیز فرصت چندانی باقی نمانده چند نکته را به کسانی که در این قرعه کشی‌ها متقاضی خرید خودرو از شرکت سایپا هستند، در ادامه مرور می کنیم.

1. فقط در یک قرعه کشی ثبت نام کنید

آریاک سفر

شرکت کنندگان در قرعه کشی سایپا حق شرکت در قرعه کشی ایران خودرو را ندارند و برعکس شرکت کنندگان قرعه کشی ایران خودرو نیز نمی توانند در قرعه کشی سایپا شرکت کنند. بنابراین اگر متقاضی خودروهای سایپا هستید و در قرعه کشی ایران خودرو هم ثبت نام کرده اید هر چه زودتر به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و ثبت نام خود را لغو کنید.

2. اگر در 36 ماه اخیر از سایپا خودرو پیش خرید کرده اید در قرعه کشی ثبت نام نکنید

تنها افرادی می توانند در قرعه کشی سایپا شانس خود را امتحان کنند که در 36 ماه اخیر از این شرکت خودرو پیش خرید نکرده باشند. ضمنا اگر در حال حاضر خودرویی به نام شماست و پلاک آن خودرو به نام شما صادر شده و در حال تردد است حق ثبت نام در این قرعه کشی را ندارید.

3. سایپا در این قرعه کشی چه خودروهای سواری را به فروش می رساند؟

شرکت سایپا در این قرعه کشی 3 مدل خودرو سواری تیبا صندوق دار ، تیبا 2 و ساینا را به فروش می رساند و این قرعه کشی شامل کوئیک و دیگر خودروی تازه تولید شده این شرکت یعنی شاهین نیست. البته چند مدل وانت نیز در این قرعه کشی توسط سایپا به متقاضیان واگذار می شود.

4. تا روز اعلام نتایج قرعه کشی تمام مبلغ قیمت خودرو را آماده کنید

قرار است قرعه کشی بعد از پایان مهلت ثبت نام ها در روز چهارشنبه با کمترین تاخیر برگزار شود و احتمال برگزاری قرعه کشی در روز پنجشنبه مطرح شده است. به هر حال اگر قرعه کشی در روز پنجشنبه هم برگزار نشود زمان چندانی بین پایان مهلت ثبت نام و قرعه کشی نخواهد بود. بنا به اعلام مسئولان برگزار کننده قرعه کشی ، بعد از اعلام نتایج ، برندگان 48 ساعت فرصت دارند مبلغ قیمت خودرو را به حساب شرکت سایپا و ایران خودرو واریز کنند. بنابراین منطقی ترین کار این است که این مبلغ را تا روز اعلام نتایج آماده کنید تا اگر خوش شانس بودید و قرعه به نام شما افتاد در آن فرصت 48 ساعته با استرس و نگرانی در پی تهیه کردن پول نباشید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قرعه کشی سایپا و 4 نکته درباره آن که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز