قرعه کشی دنا پلاس و 3 محصول دیگر ایران خودرو؛ روز و ساعت قرعه کشی مشخص شد

امروز مهلت ثبت نام در هشتمین مرحله از پیش فروش با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ایران خودرو شامل قرعه کشی دنا پلاس و 3 محصول دیگر این شرکت به پایان می رسد و روز و ساعت قرعه کشی نیز بر اساس اعلام ایران خودرو مشخص شده است.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد ایران خودرو تصمیم گرفته است هر هفته فروش فوق العاده داشته باشد اما برگزاری فروش فوق العاده های متوالی در هر هفته موجب شده است که تعداد خودروهایی که هر بار در این قرعه کشی ها به برندگان تخصیص می یابد، کمتر شود.

بر اساس تازه ترین گزارش ها از منابع مطلع تاکنون بیش از 3 میلیون و 100 هزار نفر در قرعه کشی دنا پلاس و 3 محصول دیگر ایران خودرو – پژو پارس بنزینی، پزو پارس با موتور TU5 و پژو 206 تیپ 2 – ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود این تعداد تا پایان ساعت 12 امشب باز هم افزایش یابد.

یکشنبه 2 آذرماه 99 ساعت 10 صبح ؛ بخت آزمایی 3 میلیون نفر برای 6 هزار خودرو

در مقابل پیش بینی می شود حداکثر 5 تا 6 هزار خودرو در این مرحله از فروش فوق العاده به قرعه کشی گذاشته می شود.

آریاک سفر

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی فردا یکشنبه دوم آذر با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برندگان قرعه کشی این طرح تا ۵ روز بعد از اعلام برندگان نهایی فرصت خواهند داشت نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخشنامه فروش اقدام کند.

شایان ذکر است مراسم قرعه‌کشی در ساعت ۱۰ صبح فردا از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به صورت زنده پخش خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قرعه کشی دنا پلاس و 3 محصول دیگر ایران خودرو؛ روز و ساعت قرعه کشی مشخص شد

  1. سربازج فراموش شده وطن گفته:

    سلام علیکم خداقوت بنده پای مصنوعی دارم مریضم فرزندی صعلب العلاج دارم همسری دارم بدترین داروهای اعصاب روان رو میخوره شکم فرزندامون رابه سختی سیرمیکنیم چه برسه به ماشین ارزوی ما ماشین دارشدن هستش فکرنکنم هیچ وقط ماشین داربشیم ای کاش بدنیا نمی امدم ای کاش دلمان پردرده اگرفولادبجای مابوداب میشداخرش که همه میمیریم پس چرا تازنده ایم به دادمابرسیدداغونیم آرزوی محال هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز