قبل از انتخاب قالیشویی به این نکات توجه کنید

ژیوار

فرش یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون خانه است که علاوه بر زیبایی، به عنوان یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود. از این رو شستشوی انواع فرش و قالی باید با رعایت اصول و با دقت و ظرافت صورت بگیرد، تا بافت فرش آسیب نبیند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از خدمات قالیشویی برای شستشوی انواع فرش و قالی، علاوه بر افزایش سرعت شستشوی فرش و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، نقش قابل توجهی در جلوگیری از ورود آسیب به بافت فرش و افزایش عمر مفید آن دارد. از این رو انتخاب یک قالیشویی حرفه‌ای که علاوه بر برخورداری از تخصص‌های لازم، از تجهیزات و لوازم مناسب استفاده کند، ضروری است. قالیشویی پیشگام یکی از قالیشویی‌های معتبر و قابل اطمینان است که دارای شعب متعدد بوده و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی خدمات این قالیشویی می‌پردازد.

نقش انتخاب قالیشویی حرفه‌ای در عمر مفید فرش

شستشوی صحیح و اصولی فرش و قالی تاثیر قابل توجهی بر روی افزایش عمر مفید فرش دارد. در واقع اگر فرایند شستشو به درستی انجام نشود، یا از مواد شوینده نامناسب برای شستشو استفاده شود، ممکن است به بافت آسیب برسد. با توجه به ارزش بالای فرش و استفاده طولانی مدت از آن، حتما توجه داشته باشید که این سرمایه ارزشمند را به یک قالیشویی معتبر و قابل اطمینان می‌سپارید.

قالیشویی‌های حرفه‌ای دارای گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه هستند. این قالیشویی‌ها با برخورداری از افراد متخصص و آشنا با تجهیزات و لوازم مدرن شستشوی فرش، به شکلی کاملا اصولی تمام نقاط فرش را از نظر آلودگی و لکه بررسی کرده و با استفاده از روش‌ها و مواد مناسب شستشو، اقدام به شستشوی فرش می‌کنند.

دریان سفر امید

توجه داشته باشید که انتخاب یک قالیشویی نامعتبر و غیرحرفه‌ای می‌تواند موجب ورود صدمات جبران ناپذیری به فرش از جمله آسیب به بافت فرش، پوسیدگی در اثر باقی ماندن رطوبت، باقی ماندن آلودگی و گرد و خاک درون الیاف فرش و غیره می‌شود.

شستن فرش و قالی خود را به کجا بسپاریم؟

قالیشویی پیشگام با برخورداری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های گردگیر، شستشو، خشک کن و رفوی فرش و همچنین با بهره‌مندی از تخصص نیروی مجرب و حرفه‌ای، در زمینه شستشوی انواع انواع فرش، موکت ، قالی و قالیچه، گلیم ، مبل و صندلی و غیره فعالیت می‌کند. ضمن این‌که تعدد شعبه ای قالیشویی پیشگام امکان استفاده از خدمات این مرکز را برای افراد بسیاری فراهم کرده است.

قالیشویی پیشگام چه خدماتی دارد؟

قالیشویی پیشگام به عنوان یک مرکز معتبر شستشوی فرش و قالی، خدمات متعددی را برای مشتریان فراهم کرده است. این خدمات در ادامه معرفی شده است؛

شستشو با مواد شوینده درجه یک

تمامی شعب این مجموعه در شستشوی انواع قالی و فرش، از مواد شوینده با کیفیت و نانو پایه استفاده می‌کند. از این رو خیالتان از نظر تمیزی فرش و آنتی باکتریال بودن آن راحت است.

شستشو با دستگاه‌های تمام اتوماتیک

شستشوی فرش در تمام شعب قالیشویی پیشگام با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. این مسئله تاثیر بسیاری در افزایش عمر مفید فرش دارد.

حمل و نقل سریع و رایگان

با استفاده از خدمات شعب متعدد قالیشویی پیشگام ، به سرعت و بعد از ثبت درخواست، مسئولین حمل و نقل به محل موردنظر مشتری رفته و فرش‌ها را برای شستشو جمع‌آوری و به قالیشویی منتقل می‌کنند.

اطمینان از کیفیت و سلامت فرش‌ها

قالیشویی پیشگام خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و فرش دستبافت از جمله گردگیری، شستشو و خشک کردن را بدون دخالت دست، با بالاترین کیفیت و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته ارائه می‌کند. این شیوه شستشو موجب حفظ سلامت و طول عمر مفید فرش، قالیريال قالیچه، گلیم و حتی موکت‌های شما می‌شود.

پاسخگویی و خدمت‌رسانی سریع

مجموعه پیشگام به دقت بر روی شیوه پاسخگویی پرسنل و عملکرد تیم شستشو نظارت داشته و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را به‌شکل روزانه بررسی می‌کند. این مجموعه با پاسخگویی و خدمت‌رسانی محترمانه به مشتریان، همواره در راستای رفع کاستی‌ها و معایب تلاش می‌کند. ضمن این‌که با تعدد شعبه ای قالیشویی پیشگام ، افراد از سرتاسر تهران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

قالیشویی پیشگام به عنوان یکی از قالیشویی‌های برتر استان تهران و با بهره‌مندی از افراد مجرب و دستگاه‌های پیشرفته به ارائه خدمت می‌پردازد. این قالیشویی دارای شعب متعددی بوده و با استفاده از خدمات قالیشویی پیشگام، دیگر نگران شستشوی فرش‌های خود نخواهید بود؛ چرا که همیاران این مجموعه به سرعت و با اولین تماس خدمات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : قالیشویی پیشگام
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز