فروش فوری پژو پارس سال سفارشی با موعد تحویل یک و سه ماهه

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوری پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی را با دو موعد تحویل یک و سه ماهه عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در طرح فروش فوری ایران خودرو با قیمت مصوب، خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی برای سه گروه متقاضی عادی، طرح حمایت از خانواده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی عرضه شده است که تا پایان روز یکشنبه ششم آذرماه ادامه دارد.

در این طرح، پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی با قیمت مصوب 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان عرضه شده که متقاضیان مشمول می‌توانند این خودرو را پس از برگزیده شدن در قرعه‌کشی و هنگام واریز وجه از میان رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری انتخاب کنند.

آریاک سفر

پربازدیدترین مطالب امروز:

قوانین ثبت‌نام در فروش فوری پژو پارس سال سفارشی

مشتریان اصلی سه روز پس از زمان پایان ثبت‌نام با حضور مراجع نظارتی انتخاب و اعلام می‌شوند. گفتنی است در صورت افزایش قیمت به سبب الزامات قانونی خریدار باید مابه‌التفاوت به وجود آمده را پرداخت کند.

متقاضیان تا پایان مهلت ثبت‌نام امکان انصراف از طرح را خواهند داشت ولی پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

از دیگر محصولات ارائه شده در این طرح ایران خودرو می‌توان به سورن پلاس دو گانه سوز و آریسان 2 اشاره کرد که متقاضیان برای ثبت‌نام این خوردوها یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروش محصولات ایران خودرو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

26 دیدگاه برای “فروش فوری پژو پارس سال سفارشی با موعد تحویل یک و سه ماهه

  1. ناشناس گفته:

    ما که نداریم بخریم و اگر هم گرانتر هم بشه و یا ارزانتر به قول بعضی خریداران ،من نمی تونم بخرم ،از کجا تا کجا قیمت رسیده و ملت پای خرید هستند

  2. علی اصغر زارع فرخی گفته:

    سلام ۳۰مرتبه شرکت درقرعه کشی ایران خودرو وهربارجمله شمابرنده نشده ایدواخرشم سکته

  3. علی گفته:

    ماکه خبر نداریم قرعه کشی به چه صورته همش مافیا بازیه اگر ایران خودرو راست میگه روشبکه تلویزیونی زنده قرعه کشی کنه

  4. Makan گفته:

    پناه برخدا انشاالله که هرکی واقعا مستحق و نیاز داره برنده بشه نه اینکه یه عده 4تا ماشین تو پارکینگ دارن بازم برنده میشن .

  5. جوادیزدانی گفته:

    خوب ماروسرگرم کردید بچه سومم به دنیااومدچندبارثبت نام کردم به حساب خودشون گفتن بدون قرعه کشی میدن نه مجانی بلکه دوبرابرهم میگیرن بعدبه ریشمون هم میخندن میگن برنده نشده اید مرحبا به شما زندگی مونوآشفته کردید به خدا هی میگیم ایندفه به ما میوفته الکی دل خوش میکنن آدمو

  6. هومن گفته:

    بدون قرعه‌کشی ثبت نام اسمم دربیاید برنده نشد من یک بار ماشین ندارم چکارکنم هدیه برنده شد امیدوارم

  7. بابک گفته:

    با سلام ایرانخودرو چرا تکلیف خودروهای اسقاطی شهریور ماه رو روشن نمیکنه
    تمام برنده شدگان خودروهای اسقاطی شهریور ماشین ها رو تحویل دادن و هیچ…

  8. علی گفته:

    ایران خودرو تکلیف مایی که شش ماه پیش پژو پارس سفارشی رو تو قرعه کشی برنده شدیم رو روشن کنه بعد فروش یه ماهه رو شروع کنه.

  9. رضا گفته:

    طرح جوانی و افزایش جمعیت من فرزند چهارم ازبس ثبت نام کردم خسته شدم اسمم در نیامده وخودمم پایه یک دارم و ماشینم ندارم اسم خودمم درنیامده از اولین نوبت طرح ثبت نام فوق‌العاده هم همیشه ثبت نام کردم

  10. محمد خرمی گفته:

    بنام خدا..دوستان عزیز توکل به خدا به خدا قسم انشالله برنده میشوی هیچ وقت نگران و ناامید نشوید هرچه صلاح باشد همان میشود و قرعه کشی واقعا حقیقت است من هم خودم میگفتم قرعه کشی چه ولی برای اولین بار نوشتم و برنده شدم انشالله شما هم به آن آرزوی که دارید میرسید انشالله……من ا…..التوفیق ….محمد بچه محل سیدالکریم….

  11. اکبر گفته:

    سلام، دوستان من هم نزدیک به 50بارثبت نام کردم اما هیچ وقت اسمم درنیومد، اما به راست آزمایی قرعه کشی اعتقاد دارم، انشاالله این دفعه برنده بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز