فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو محصولات خود را در قالب فروش فوری برای سه گروه متقاضی عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو از امروز پنج‌شنبه سوم آذر آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این طرح ایران خودرو موعد تحویل سه محصول 30 روزه خواهد بود که پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قیمتی برابر با 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان دارد. دیگر خودرو با موعد تحویل یک ماهه سورن پلاس دوگانه سوز سفیدرنگ است که 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان قیمت دارد. در این طرح همچنین وانت آریسان 2 دوگانه سوز نیز با قیمت معادل 285 میلیون تومان عرضه شده است که متقاضیان می‌توانند این خودرو را از میان رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکی متالیک انتخاب کنند.

آریاک سفر

کدام محصولات با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده‌اند؟

در طرح فروش فوری ایران خودرو همچنین دو محصول با موعد تحویل سه ماهه ارائه شده‌اند که خریداران باید برای خودرو سورن پلاس دو گانه سوز 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان بپردازند و می‌توانند این خودرو را از میان رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی و آبی کبود انتخاب کنند. پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی نیز با موعد تحویل 90 روزه در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه شده که قیمتی معادل 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان دارد.

لازم به ذکر است که فروش به صورت قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر همچنین ثبت‌نام برای خودرو مورد نظر از طریق وبسایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز