فروش اقساطی پژو ۲۰۶ کارکرده چه شرایطی دارد؟

افزایش روز افزون قیمت خودرو در ایران موجب شده تقاضای خرید قسطی خودرو افزایش یابد و مصرف‌کننده‌های بیشتری به این شیوه خرید و فروش تمایل داشته باشند. همچنین تمایل برای خرید قسطی خودروی کارکرده هم افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای نمونه در سایت‌های فروش خودرو می‌توان آگهی‌هایی فراوانی برای فروش قسطی خودروی ۲۰۶ کارکرده دید. در زمستان ۱۴۰۱ وضعیت آگهی‌های فروش خودروی ۲۰۶ کارکرده در یکی از وب سایت های فروش آنلاین خودرو به این شرح است: پرداخت ۶۰ درصد مبلغ در ابتدا و پرداخت اقساط ۳۷ میلیونی برای بازپرداخت ۶ ماهه. البته امکان تغییر مدت زمان بازپرداخت تا ۳۶ ماه هم وجود دارد و که افزایش تعداد ماه‌ها موجب تغییر مبلغ نهایی بازپرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

برای نمونه در سایت همراه مکانیک برای خرید یک پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که مدل سال ۱۴۰۰ است و ۳۳۰۰۰ کیلومتر کار کرده باید مبلغ ۲۴۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان را ابتدا به عنوان پیش‌پرداخت به فروشنده پرداخت کنید. سپس مبلغ باقیمانده را می توانید در قسط‌های ۳۷,۴۲۰,۰۰۰ تومانی برای شش ماه یا ۷,۸۸۵,۰۰۰ برای ۳۶ ماه پرداخت کنید.

در این وب‌سایت همچنین، یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۵ با ۲۸ هزار کیلومتر کارکرد با شرایط ۲۸۷ میلیون پیش‌پرداخت و ۲۴ قسط ۱۱ میلیون تومانی آگهی شده است.

فروش اقساطی ۲۰۶ صفر کیلومتر

قیمت کارشناسی شده خودروی ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر در یکی از وب‌سایت‌های فروش آنلاین خودرو در زمستان ۱۴۰۱ ۴۴۸ میلیون تومان است. برای خرید قسطی این خودرو اما  باید ۲۸۶ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید و  مابقی را نیز در ۱۸ قسط ۱۴ میلیون تومانی به فروشنده بپردازید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروهمراه مکانیک
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز