علی کریمی چه کسانی را فالو می‌کند؟ از مجری‌های من و تو تا صادق زیباکلام

لست سکند
جادوگر سابق فوتبال آسیا با بیش از 9 میلیون دنبال‌کننده پرطرفدارترین ورزشکار ایرانی در اینستاگرام است.
به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعاتی که سایت phlanx نمایش می‌دهد علی کریمی در لحظه نگارش این مطلب بیش از 9 میلیون و 74 هزار دنبال‌کننده دارد. هر پست صفحه جادوگر را به طور متوسط 478 هزار نفر لایک می‌کنند و بیش از 8 هزار نفر برای او کامنت می‌گذارند.
در این میان نکته جالب آی.دی‌هایی است که علی کریمی دنبال می‌کند. صفحه‌هایی که توسط علی کریمی دنبال می‌شوند، علاقمندی‌ها و روابط دوستانه و حرفه‌ای او را تاحدودی عیان می‌کنند. کریمی در صفحه خود بسیاری از فوتبالیست‌ها، ستاره‌های سینما، خواننده‌ها، مجری‌های شبکه‌های داخلی و خارجی تلویزیون، برخی فعالان اقتصادی، چند شرکت داخلی و برخی قهرمانان ورزشی سایر رشته‌ها را دنبال می‌کند. در لحظه نگارش این مطلب علی کریمی 414 آی.دی را دنبال می‌کرد که در ادامه به مروری بر شاخص‌ترین آنها می‌کنیم.
 استقلالی‌های صفحه علی کریمی
علی کریمی که در جوانی، قبل از پیوستن به پرسپولیس برای چند ساعت با استقلال قراردادی داخلی امضا کرده بود، حال به عنوان یک پرسپولیس دوآتشه شناخته می‌شود. بیشتر کسانی که او در صفحه شخصی‌اش آنها را دنبال می‌کند، بازیکنان فعلی و سابق پرسپولیس هستند اما در این میان می‌توان برخی چهره‌های آبی را نیز مشاهده کرد.
مجتبی جباری، وریا غفوری، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، حسین کاظمی و مهدی رحمتی از جمله استقلالی‌های صفحه میناوند هستند. در این میان احمدرضا عابدزاده، مجید نامجومطلق، مهدی هاشمی‌نسب، مهرداد پولادی، علیرضا نیکبخت واحدی و حسین کنعانی‌زادگان از جمله بازیکنانی هستند که هم در پرسپولیس و هم در استقلال بازی کردند و توسط علی کریمی دنبال می‌شوند.
جمعیت پرشمار سرخ‌ها
علی کریمی برای دنبال کردن ستاره‌های پرسپولیس محدودیت زیادی برای خودش قائل نشده و به جز چند ستاره درخشان، اکثر بازیکنانی قدیمی و جدید این تیم را دنبال کرده است. کریمی از میان پیشکسوتان پرسپولیس چهره‌هایی مانند ناصر محمدخانی و محمود خردبین را دنبال می‌کند.
ایمون زاید، کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، پژمان جمشیدی، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا، محمد نصرتی، هادی عقیلی، اشپیتیم آرفی، بزیک، جواد کاظمیان، رضا شاهرودی، حمید استیلی، محسن بنگر و مهرزاد معدنچی از جمله پرسپولیسی‌هایی هستند که با علی کریمی همبازی بودند و او این روزها در اینستاگرام آنها را دنبال می‌کند.
کمال کامیابی‌نیا، بیرانوند، کریم انصاری فرد، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و مهدی طارمی هم ستاره‌های سال‌های اخیر پرسپولیس هستند که توسط علی کریمی دنبال می‌شوند.
سه ستاره‌ای که فوت کردند
علی کریمی از میان چهار پرسپولیسی که در سال‌های اخیر فوت کرده‌اند، صفحه سه نفر آنها را دنبال می‌کند؛ مهرداد میناوند، علی انصاریان و هادی نوروزی.
 دوستدار شمالی‌ها
علی کریمی هرچند متولد کرج است اما اصالتی گیلانی دارد. به همین خاطر شاید عجیب نباشد که در صفحه شخصی‌اش برخی فوتبالیست‌های مشهور شمالی از جمله مازیار زارع، محمدرضا مهدوی، پژمان نوری و پیمان حسینی را دنبال کند.
 ملی‌پوشان و سرمربیان تیم ملی
مرتضی پورعلی گنجی، اشکان دژآگه، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی از جمله بازیکنان تیم ملی هستند که توسط علی کریمی دنبال می‌شوند. برانکو و اسکوچیچ نیز دو مربی تیم ملی هستند که علی کریمی صفحه آنها را فالو می‌کند. وحید شمسایی و حسین شمس کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و علیرضا فغانی، بهترین داور فعلی ایران سایر فوتبالی‌های صفحه علی کریمی هستند.
البته نباید حسین هدایتی را هم فراموش کرد. او که به عنوان یک مجرم اقتصادی کارنامه سنگینی در قوه قضاییه دارد، دوست و همراه همیشگی علی کریمی بود است. جادوگر در صفحه شخصی‌اش آقای عابربانک را نیز دنبال می‌کند.
دختران فوتبال
علی کریمی صفحه برخی ستاره‌های فوتبال دختران را نیز دنبال می‌کند که از آن میان می‌توان به گلاره ناظمی، فرشته کریمی، گلنوش خسروی، فرزانه توسلی و نیلوفر اردلان اشاره کرد.
علی کریمی همچنین یک صفحه اینستاگرام که به نظر می‌رسد متعلق به لیدا پروین، دختر بزرگ علی پروین است را نیز دنبال می‌کند. صفحه شبنم کمانگر، همسر مرحوم مهرداد میناوند نیز در میان صفحه‌هایی که علی کریمی فالو می‌کند، دیده می‌شود.
 ستاره‌های اروپایی
لوکاس پودولسکی، میشاییل بالاک، دیوید بکهام، باستین شواین اشتایگر، لوئیس فیگو، فیلیپ لام و الیور کان از جمله بازیکنان سابق فوتبال اروپا هستند که علی کریمی آنها را فالو می‌کند. جالب اینکه جادوگر سابقه بازی در کنار یا در مقابل برخی از این ستاره‌ها را در کارنامه خود دارد.
 سینما بعد از فوتبال
علی کریمی بعد از فوتبالی‌ها، بیش از همه ستاره‌های سینما و تلویزیون را دنبال می‌کند. جادوگر پرسپولیس رضا عطاران، پیمان معادی، پرویز پرستویی، بهرام رادان، محسن تنابنده، امیر جدیدی، محمدرضا گلزار، سیدجواد رضویان، پژمان بازغی، محسن کیانی، سیدمجیدصالحی، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، امیر جعفری، سینا مهراد، حمید گودرزی، عباس جمشیدی‌فر، پیمان قاسمخانی، بهرنگ علوی، ارژنگ امیرفضلی، امیرمهدی ژوله، محمد بحرانی، کامبیز دیرباز، بهروز وثوق، ناصر ملک مطیعی و البته اصغر فرهادی را دنبال می‌کند.
از میان سینماگران زن هم مهناز افشار، گلشیفته و شقایق فراهانی، هدیه تهرانی، پرستو صالحی، تهمینه میلانی، گوهر خیراندیش، فاطمه معتمدآریا، فاطمه گودرزی، مهتاب کرامتی، مارال فرجاد، سحر جعفری جوزانی، آناهیتا نعمتی، پانته‌آ بهرام، نعیمه نظام‌دوست، لیلا بلوکات و شیلا خداداد توسط علی کریمی دنبال می‌شوند.
 توجه علی کریمی به مجری‌ها
فهرست چهره‌هایی که علی کریمی آنها را دنبال می‌کند، نشان می‌دهد او علاقه و رابطه خوبی با مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی و اینترنتی دارد. احسان علیخانی، علی ضیا، محمد داوری، رضار شیدپور، محمدرضا احمدی، عموپورنگ و شاهین صمدپور از مجری‌هایی هستند که علی کریمی آنها را دنبال می‌کند. علی کریمی البته صفحه برخی از مجریان شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور را نیز دنبال می‌کند.
 اهالی موسیقی
به نظر می‌رسد کاپیتان سابق پرسپولیس علاقه زیادی به خواننده‌های ایرانی دارد. او صفحه تعداد زیادی از خواننده‌های داخل ایران و لس‌آنجلسی را دنبال می‌کند.
رضا صادقی، گرشا رضایی، محسن یگانه، علی لهراسبی، حامد همایون، محسن ابراهیم‌زاده، فرزاد فرزین، مسعود صادقلو، فرزاد فرخ، مهدی جهانی و بابک جهانبخش از جمله خواننده‌های داخلی مورد توجه علی کریمی هستند. از میان لس‌آنجلسی‌ها و خارج‌نشین‌ها هم جادوگر چهره‌هایی مانند گوگوش، ابی، شادمهر عقیلی، آرش، شهرام و شهره صولتی، داریوش، حسن شماعی‌زاده، سیاوش قمیشی، سحر مقدس، هنگامه، تهی، عارف، فتانه و اندی را دنبال می‌کند.
قهرمان غیرفوتبالی
علی کریمی ورزشکاران خارج ازمستطیل سبز را نیز دنبال می‌کند. هادی چوپان، قهرمان بدنسازی، حسین توکلی، مدال‌آور وزنه‌برداری، علیرضا دبیر و رسول خادم روسای سابق فدراسیون کشتی که هر دو دارنده مدال طلای جهان هستند، حامد حدادی و صمد نیکخواه، از تیم ملی بسکتبال، شهرام محمدی، سعید معروف و سیدمحمد موسوی از والیبالیست‌های پرطرفدار و امیرعلی اکبری، قهرمان کشتی و ستاره مبارزه‌های رزمی از جمله ورزشکارانی هستند که توسط جادوگر دنبال می‌شوند.
 توجه به ورزشکاران خانم
آقای شماره هشت، قهرمانان ورزش بانوان را نیز دنبال می‌کند؛ حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته، الهه،  سهیلا و شهربانو منصوریان و زهرا کیانی قهرمانان ووشو، لیلا رجبی، قهرمان پرتاب وزنه، شادی پریدر، قهرمان شطرنج، مریم رنجبر، قهرمان تیر و کمان، ثریا آقایی، قهرمان بدمینتون، نجمه خدمتی، قهرمان تیراندازی و در نهایت کیمیا علیزاده، تنها دختر ایرانی دارنده مدال المپیک توسط علی کریمی دنبال می‌شوند.
جادوگر به سیاست علاقه دارد؟
اکثر کسانی که صفحه صادق زیباکلام و حسین آقامیری را دنبال می‌کنند، تا حدودی به سیاست علاقمند هستند. در میان 414 صفحه اینستاگرامی که علی کریمی دنبال می‌کند، این دو چهرۀ سیاسی همیشه منتقد، خودنمایی می‌کنند.
حاکم دبی و ولیعهدش
علی کریمی که در سال‌های 1380 تا 1384 در شهر دبی فوتبال خود را دنبال کرد، در صفحه شخصی‌اش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم این امارت و نخست وزیر کشور امارت متحده عربی را دنبال می‌کند. او همچنین صفحه شخصی حمدان بن محمد، ولیعهد 40 ساله دبی را نیز فالو می‌کند.
برندها و تجار ایرانی
علی کریمی در صفحه شخصی‌اش فقط اهل ورزش و هنر را دنبال نمی‌کند. با کمی دقت می‌توان نام چند فعال اقتصادی از جمله مسعود عبدی، شهروز (علی) شریعتی و حمید کریمی که از اعضای اتاق بازرگانی و اتاق اصناف هستند را دید. کریمی همچنین صفحه برند مای که تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی است را نیز دنبال می‌کند. این دو سال گذشته همکاری تبلیغاتی گسترده‌ای با هم داشتند.
شرکت روکاسرام یزد که یکی از تولیدکنندگان جوان سرامیک در میبد یزد است، یکی دیگر از برندهایی است که توسط هافبک سابق تیم ملی فوتبال دنبال می‌شود. کریمی همچنین چندین شرکت واردکننده و فروشنده ساعت مچی، چند باشگاه و مجموعه ورزشی نظیر آرشاکلاب، چند وکیل دادگستری، چند پزشک زیبایی و تغذیه، چند رستوران را نیز در صفحه شخصی‌اش فالو می‌کند. یکی از چهره‌های غیرورزشی که در صفحه علی کریمی خودنمایی می‌کند، منصور معماریان، سرآشپز ایرانی است.
کریمی همچنین صفحه یونیسف، باشگاه بایرن مونیخ و باشگاه پرسپولیس را دنبال می‌کند.
 جادوگر چه کسانی را دنبال نمی‌کند؟
در کنار تمام چهره‌هایی که توسط علی کریمی فالو می‌شوند، جای خالی چند نفر خیلی پررنگ است. علی دایی، علی پروین، افشین پیروانی و علیرضا امامی‌فر که از پرسپولیسی‌های دوآتشه هستند توسط جادوگر دنبال نمی‌شوند. این در حالی است که بسیاری از فوتبالیست‌هایی که همزمان با این چند نفر در پرسپولیس و تیم ملی بودند، توسط کریمی دنبال می‌شوند. او که سابقه حضور در باشگاه‌های تراکتورسازی، الاهلی دبی و شالکه 04 آلمان را دارد، از دنبال کردن صفحه این باشگاه‌ها در اینستاگرام خودداری کرده است.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز