علی انصاریان وارد حساس ترین لحظات مبارزه با کرونا شد

با اینکه گفته می شد حال علی انصاریان بهتر شده و به زودی به بخش منتقل می شود، اما خبرها از حال وخیم او در چند ساعت گذشته حکایت می کند.

به گزارش کاماپرس، بعد از فوت مهرداد میناوند،‌حالا خیلی از طرفداران پرسپولیس و استقلال نگران حال ستاره سابق خود هستند. علی انصاریان که چند روز بعد از مرحوم میناوند به بیمارستان منتقل شد، بعد از چند روز سخت و دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا، هنوز حال مساعدی ندارد و استوری های نگران کننده دوستانش در اینستاگرام نشان می دهد حال او در چند ساعت گذشته وخیم تر شده است.

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس با انتشار عکس علی انصاریان در استوری اینستاگرامش از مردم خواسته برای این پیشکسوت فوتبال دعا کنند. بعضی از سایتهای خبری هم ا با انتشار خبری در نیمه شب از مردم خواسته اند برای علی انصاریان دعا کنند.

آریاک سفر

حتی خبرگزاری جماران در خبری نوشته علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت. همچنین در این خبر دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان، حال عمومی و وضعیت ریه های او را وخیم اعلام کرده و گفته:« انصاریان تحت تهویه مکانیکی(ونتیلاتور) قرار گرفته و به خواب مصنوعی رفته است تا فشار ونتیلاتور را حس نکند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “علی انصاریان وارد حساس ترین لحظات مبارزه با کرونا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز