عقب گرد قیمت دلار به کف کانال 26 هزار تومان

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز امروز چهارشنبه 12 آذرماه 1399 با افت 300 تومانی به کف کانال 26 هزار تومان برگشت.

به گزارش کاماپرس، بعد از 2 روز پرتلاطم در بازار ارز ، امروز امواج نوسانی در این بازار رو به کاهش گذاشت و دلار 300 تومان از 800 تومانی را که دیروز بر قیمت خود بار کرده بود، زمین گذاشت.

واسطه گران بازار در ابتدای معاملات تلاش کردند قیمت دلار را بالا نگه دارند اما نبود تقاضا در بازار محسوس بود و زمزمه هایی نیز مبنی بر عرضه سنگین توسط بازارساز شنیده می شد که اجازه افزایشی شدن نرخ اسکناس آمریکایی را نداد.

بر اساس اعلام دنیای اقتصاد، با افت 300 تومانی که در معاملات امروز بازار ارز اتفاق افتاد قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶,۰۰۰ (بیست و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۶ درصدی نشان می دهد.

یورو گران شد

راز آسمان پایتخت

در بازار متشکل نیز امروز ارز آمریکایی نزولی بود و قیمت دلار با کاهش ۱.۲۵ درصدی، از ۲۵,۳۶۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و شصت و هفت ) تومان به ۲۵,۰۵۶ (بیست و پنج هزار و پنجاه و شش ) تومان رسید.

برخلاف دلار ارز اتحادیه اروپا امروز بر مدار گرانی قرار داشت و نرخ یورو در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۷۴ درصدی، از ۳۱,۵۳۶ (سی و یک هزار و پانصد و سی و شش ) تومان به ۳۱,۷۷۳ (سی و یک هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) تومان رسید.

علاوه بر این قیمت درهم امارات (حواله) نیز امروز به ۷,۱۸۴ (هفت هزار و یکصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۳۴ درصدی داشته است.

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز