عرضه اولیه مس افق کرمان در آستانه اجرا قرار گرفت

لست سکند

با پایان مراحل پذیرش سهام شرکت مس افق کرمان در بورس تهران به زودی عرضه اولیه سهام این شرکت زیرمجموعه سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، اجرایی می شود.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل هلدینگ مس سرچمه اعلام کرد: در راستای پیاده سازی سیاست‌های کلان هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، عرضه سهام شرکت‌های زیرمجموعه در بازار سرمایه از مدت‌ها قبل آغاز و تمام مراحل پذیرش سهام شرکت مس افق کرمان انجام شده و به‌زودی عرضه اولیه سهام این شرکت، عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصول اساسی در هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، بررسی عملکرد، شفافیت مالی و عملیاتی و پایش فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه است و اینها نکات مهمی است که شرکت‌های بورسی باید مورد توجه قرار دهند.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

پیش بینی استقبال از عرضه اولیه مس افق

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام بورس پرس، میلاد شمس مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه افزود: جلسه‌های پایش وضعیت عملکردی زیرمجموعه ها شامل شرکت‌ های سرچشمه‌ هامون، همگامان مس، راهوار مس، حکیم مس و ارفع‌سازان و جلسه‌های برآورد بودجه هر کدام و مجامع آنها نیز طی هفته گذشته برگزار شد که گزارش مالی خوب و تراز مثبت مالی نسبت به سال ۹۸ از جمله نکات قابل توجه بود.

با توجه به چشم‌انداز زیرمجموعه های مس افق کرمان، پیش‌بینی می‌شود این شرکت ها در سال ۱۴۰۰ با رشد قابل توجهی روبرو شوند. بر همین اساس قابل پیش‌بینی است که از طرف علاقه‌مندان به بازار سرمایه که شناخت و آگاهی کافی نسبت به وضعیت سهام شرکت‌های حوزه مس دارند، عرضه اولیه سهام مس افق کرمان، مورد استقبال گسترده‌ای قرار بگیرد.

با در نظر گرفتن تراز مالی مثبت این شرکت‌ها و عملکرد عملیاتی، قراردادهای جاری و توان کافی برای گسترش دامنه فعالیت‌ها، افق روشنی را برای این شرکت پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز