عرضه اولیه شستا در بورس های بین المللی : موفقیت فراتر از انتظار مدیرعامل جدید

در نشست مشترک رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی و رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ضمن تمجید از عرضه اولیه موفق شستا در بورس عنوان شد: سهام شستا می‌تواند در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.

به گزارش کاماپرس، عملکرد موفق مدیرعامل شستا که در مدت کوتاهی سهام این هلدینگ را در بورس عرضه اولیه کرده و از حجم بدهی ها و زیان شستا کاسته است، مورد توجه مدیران سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

بنا به اعلام روابط ‌عمومی شستا، اکبر ترکان رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ابتدای نشست مشترک این شرکت و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با تمجید از عملکرد رضوانی فر مدیرعامل شستا به ویژه در دوره بورسی شدن این مجموعه ، گفت: در ابتدای کار مدیرعامل جدید شستا چندان باورپذیر نبود که در فرصت تعیین شده توسط بورس بتوان این مجموعه را وارد بازار سرمایه کرد اما به همت آقای رضوانی‌فر این اتفاق مهم رخ داد.

عملکرد مالی مطلوب شستا در سال 98

وی با اشاره به عملکرد خوب مالی شستا در سال ۹۸، تصریح کرد: مدیرعامل شستا اقدامات بسیار خوبی در حوزه ارتقاء عملکرد وعرضه اولیه شرکت‌های تابعه شستا، ادغام، انحلال و ساماندهی آن‌ها انجام داده است.

آریاک سفر

در این نشست محمد حسین مهدوی عادلی، رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز با اشاره به عملکرد و نتایج بسیار خوبی که شستا در سال۹۸ به دست آورده است، گفت: با عنایت به بورسی شدن شستا معتقدیم سهام‌داران جدید شفافیت بیشتر را برای ما به ارمغان می‌آورند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی را نیاز امروز شستا دانست و افزود: سهام شستا می‌تواند در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه شود.

مهدوی عادلی تاکید کرد: کار جمعی بسیار خوبی در شستا انجام شده است که نتایج حاصل از عملکرد آن را در این روزها شاهدیم.

در این جلسه در خصوص نحوه عرضه ۲ درصد سهام شستا که از تعهدات عرضه اولیه توسط سازمان تامین اجتماعی بوده است بحث و بررسی شد و مقرر شد سازمان تامین اجتماعی زمانبندی عرضه را به سرعت ابلاغ نماید.

 

انتهای پیام

 

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه شستا در بورس های بین المللی : موفقیت فراتر از انتظار مدیرعامل جدید

  1. زیرخط فقر گفته:

    آقای ترکان خورشید در شب نمی تابد. زنگوله را باید به گردن بزغاله انداخت، شب نباید با معده سنگین خوابید، و خوردن زیاد شربت تنباکو برای سلامتی مضر است.

  2. محمدرسول سماکچی گفته:

    خبر جالب از شستا اکبر ترکان رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از عملکرد دکتر رضوانی فر در ارائه سهام شستا در بورس قدردانی نمود واقعا جای قدردانی دارد اما منظور من به خود اکبر ترکان است که بیش از 40 سال سابقه کار دارد وبا نادیده گرفتن قانون عدم بکار گیری بازنشستگان بر مسند ریاست سرمایه گذاری تامین اجتماعی است آقای ترکان خودت نمی دانی خلاف قانون براین مسند نشسته ای آقای وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی شما چرا خلاف قانون این سمت را به ایشان داده اید مدیران کاردان پاک دست باتجربه وفداکار را به بهانه بازنشسته بودن حتی اجازه هیئت مدیره غیر موظف نمیدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز