عرضه اولیه سیمانی شستا از جهش 137درصدی سود 6 ماهه خود رونمایی کرد

مدیرعامل شرکت سیمان تامین با نماد سیتا که از شرکت های عرضه اولیه ای امسال بورس و از زیرمجموعه های شستا محسوب می شود با تشریح عملکرد این هلدینگ که بزرگترین هلدینگ سیمانی بورس به شمار می رود از جهش ۱۳7درصدی سود خالص سیتا در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش کاماپرس، با وجود وضعیت نامساعد بورس طی هفته های اخیر اخبار هلدینگ های بزرگ بورس همواره از سوی سرمایه گذاران بازار سرمایه مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و اخبار منتشر شده از بزرگترین هلدینگ سیمانی کشور که از شرکت های عرضه اولیه ای شستا نیز محسوب می شود، از این دست اخبار است.

بر اساس اعلام رضا جمارانیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین – سیتا – این شرکت در گزارش عملکرد6 ماه نخست سال 99 موفق شده است مبلغی حدود هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان سود خالص تجمیعی کسب کند که این میزان سود حاکی از جهش ۱۳۷ درصدی سود این هلدینگ نسبت به شش ماهه سال 1398 و رشد ١١ درصدی سود سیتا نسبت به دوازده ماهه سال قبل است.

افزایش فروش تجمیعی، سود ناخالص و حاشیه سود سیتا

جمارانیان با اشاره به افزایش فروش این هلدینگ در توضیح میزان افزایش فروش، گفت : طی 6 ماهه اول سالجاری، فروش تجمیعی سیتا به رقم ۳هزار و ۵۹۲ میلیارد تومان رسید که در این شاخص رشد ۵۹ درصدی نسبت به شش ماهه نخست سال قبل به دست آمده است.

آریاک سفر

به گفته وی، سود ناخالص این شرکت در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان بود که نشان از رشد ۱۰۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

ضمنا حاشیه سود ناخالص ۴۶ درصدی در شش ماهه اول امسال در مقایسه با ۴۰ درصدی مدت مشابه سال ۹۸ و ۳۸ درصدی مدت مشابه سال ۹۷ در شرکت‌های سیمانی محقق شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : سیمان تامینشستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز