عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال به مرحله حساس رسید

وزیر ورزش و جوانان در آخرین اظهارات خود درباره عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال گفت: عرضه سهام این دو باشگاه به مراحل حساس خود رسیده و ما تلاش می کنیم واگذاری این دو باشگاه را در زمان از پیش گفته به سرانجام برسانیم.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال این بار دیگر جدی است و طی سه ماه آینده باید در انتظار اخبار جدید و به سرانجام رسیدن این موضوع باشیم. با وجودی که بر اساس اطلاعات جسته و گریخته قرار است بخش اعظم سهام سرخابی ها از طریق تعاونی های مردمی واگذار شود اما فرابورس نیز از پیگیری مراحل عرضه سهام این دو باشگاه در ماه های اخیر خبر داده و به نظر می رسد بخشی از سهام سرخابی ها بعد از تعیین تکلیف دارایی ها و بدهی و سود و زیان و ارزش برند و … در فرابورس عرضه اولیه شود.

به مراحل تعیین کننده بورسی شدن سرخابی ها نزدیک شده ایم

بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست خصوصی سازی دو باشگاه پایتخت (استقلال و پرسپولیس)، با اشاره به برپایی این جلسات به طور منظم توضیح داد که این نشست‌های تخصصی باهدف پیگیری روند خصوصی سازی و رصد اقدامات لازم در این خصوص، برگزار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان نظارت مسؤولان خصوصی سازی را مورد توجه قرار داد و افزود: با تعامل و پیگیری آن‌ها به مراحل حساس و تعیین کننده ورود این ۲ باشگاه به بازار سرمایه نزدیک شده ایم.

آریاک سفر

وی افزود: تا سه ماه آینده، براساس مصوبه هیأت عالی واگذاری (۱۸ فروردین ۹۹) برنامه را پیش می‌بریم و تلاش می‌کنیم تا در این باره زمانی اقدامات لازم را صورت دهیم.

وی تهیه اسناد و مدارک مربوط به املا‌ک تحت تملک ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از جمله ساختمان‌ها و استادیوم‌های مربوط به این ۲ باشگاه را بخشی از اقداماتی که باید انجام شود، اعلام کرد و در ادامه تعیین تکلیف دارایی‌های سرخابی‌های پایتخت با هدف افزایش سرمایه را مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام

مرتبط با : استقلالپرسپولیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز