صفر تا صد مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری-کاماپرس
ژیوار

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یکی از روش‌های آسان و سریع برای اخذ اقامت کشورهای دیگر است؛ با این حال انتخاب بهترین کشور و بهترین روش برای سرمایه گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به معنای وارد کردن سرمایه به کشوری دیگر و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن اعم از خرید ملک، کارآفرینی، خرید سهام، ثبت شرکت و امثال آن است. سرمایه‌گذاران از این طریق می‌توانند علاوه بر کسب سود، حق اقامت کشور مورد نظر را نیز کسب کنند.

در این گزارش، شرایط مهاجرت به کشورهای دیگر از طریق سرمایه گذاری بررسی شده است.

شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از کشورها در راستای رشد اقتصادی خود، شرایط مساعدی فراهم می‌کنند تا سرمایه­گذاران خارجی در ازای دریافت اقامت یا تابعیت، در بخش‌های مختلف آن کشور سرمایه‌گذاری کنند. شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در هر کشوری متفاوت است؛ با این حال، برخی از شرایط مشترک آن در ادامه بررسی شده است.

داشتن حداقل سرمایه: نخستین شرط برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، تامین حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه‌ گذاری است. به عنوان مثال حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در کانادا یک میلیون دلار و کشورهای حوزه شینگن 300 هزار یورو است.

دریان سفر امید

مدرک تحصیلی: داشتن مدرک تحصیلی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری شرط ضروری نیست، اما می‌تواند امتیازی مثبت محسوب شود.

گردش مالی: بالا بودن گردش مالی حساب‌ها در مقایسه با نرخ تعیین شده از سوی سفارت کشور مقصد، در تسهیل پذیرش فرد برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری موثر است.

دیگر شرایط: از دیگر شرایط ضروری در اکثر کشورها برای سرمایه گذاری می‌توان شرط سنی حداقل 18 سال، برخورداری از مهارت‌های حداقلی زبان، اثبات تمکن مالی و توانایی سرمایه گذاری، برخورداری از سابقه مدیریتی و ریجکت نشدن ویزا در سال‌های قبل اشاره کرد.

مهاجرت سرمایه گذاری-کاماپرس

بهترین روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به روش‌های متفاوت و در بخش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. هر فرد با توجه به شرایط و ویژگی‌های خود، یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری خارجی را انتخاب می‌کند. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، اشتغال و کارآفرینی، خرید سهام، خرید بورس و اوراق بهادار و خرید ملک، برخی از رایج‌ترین شیوه‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.

در این میان، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، یکی از گزینه‌های مطمئن و محبوب برای مهاجرت به کشورهای خارجی و اخذ اقامت دائم این کشورها به­شمار می­رود. مهاجرت از طریق خرید ملک در خارج از کشور نیازمند صرف هزینه‌ای در حدود 50 هزار دلار است؛ از این رو بهتر است خرید ملک در خارج با مشورت افراد متخصص و آشنا با قوانین ملکی کشورهای مختلف صورت گیرد.

مهاجرت از طریق خرید ملک، یک سرمایه گذاری امن و معتبر است که امکان دریافت اقامت برای فرد و خانواده او را نیز فراهم می‌کند. از دیگر مزایای این روش می‌توان به برخورداری از خدمات شهروندی و دریافت اجازه کار و تحصیل اشاره کرد.

مهاجرت سرمایه گذاری-کاماپرس

بهترین کشورها برای مهاجرت سرمایه گذاری

در حال حاضر کشورهای متعددی اقدام به جذب سرمایه گذاران خارجی تحت شرایط مشخص کرده‌اند؛ از این رو انتخاب بهترین کشور برای سرمایه گذاری از نظر میزان بودجه هر فرد، امنیت اقتصادی، سودآوری، سرمایه موردنیاز، اعطای ویزا و نظایر آن اهمیت دارد. در ادامه، برخی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری معرفی شده است.

کانادا: دولت کانادا شرایط مساعد و برنامه‌های سرمایه‌گذاری متعددی را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده و از آنان حمایت ویژه‌ای می­کند. از مزایای سرمایه گذاری در کانادا می‌توان به اقتصاد رو به رشد، امکان اخذ اقامت و تابعیت و امثال آن اشاره کرد.

اسپانیا: مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا به‌واسطه برخورداری از شرایط مساعد رفاهی و اقتصادی، طرفداران بسیاری دارد. سرمایه گذاران در اسپانیا می‌توانند پس از پنج سال، اقامت دائم دریافت کنند.

انگلیس: انگلستان شرایط مساعدی برای سرمایه گذاری مهاجران از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی فراهم کرده است. از مزایای این کشور نیز می‌توان به امکان دریافت اقامت دائم و اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان اشاره کرد.

ترکیه: سرمایه گذاری در ترکیه به‌ویژه برای ایرانی‌ها به واسطه شرایط جغرافیایی، شرایط آسان ورود به کشور، امکان اخذ اقامت و تابعیت و همچنین سودآور بودن سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پرتغال: این کشور با برخورداری از رتبه 29 رده‌بندی شاخص کسب و کار، اعطای اقامت و تابعیت، قابلیت سفر به کشورهای شینگن و اخذ ویزای همراه، گزینه ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

استرالیا: از مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا می‌توان به برخورداری از منابع مالی و طبیعی، ثبات اقتصادی و بازار کار مناسب اشاره کرد.

مهاجرت سرمایه گذاری - کاماپرس

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با “الوویزا”

الوویزا یک موسسه مهاجرتی و بین‌المللی معتبر و فعال در حوزه اعزام نیروی کار، اخذ ویزا و دریافت اقامت دیگر کشورها است. این مجموعه با برخورداری از سال‌ها تجربه، تیم اجرایی مجرب در داخل و خارج ایران و همچنین داشتن مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمات ویژه‌ای به مشتریانش ارائه می‌دهد.

اگر قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای خارجی دارید، می‌توانید از سه طریق وبسایت رسمی  elovisa.ir ، بات اختصاصی مجموعه یا شماره‌های موجود در وبسایت، با کارشناسان آن تماس گرفته و وقت مشاوره رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : الوویزا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز