صعود خزنده سکه در کانال 7 میلیونی

لست سکند

قیمت طلا و سکه ، با پیروی از رشد بهای طلای جهانی همچنان در حال افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام بهار آزادی به 7 میلیون و 710هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس؛ در هفته آخر خردادماه، فلزات طلایی روند صعودی را همانند هفته گذشته در پیش گرفتند. قیمت طلا در حالی روند افزایشی را طی می‌کند که بنابر گزارشها تقاضا برای خرید طلا کاهش یافته است. چند روز پیش بود که محمد کشتی آرای نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران به تجارت نیوز گفته بود با کاهش مراسم‌های عروسی به دلیل شیوع ویروس کرونا خرید طلا برای مراسم عروسی کمتر از گذشته شده است.

ادامه دارشدن روند صعودی قیمت سکه و طلا

در همین حال و بر اساس اعلام نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز پنجشنبه 29 خردادماه،  با قیمت ۷  میلیون و ۷۱۰ هزار تومان،  نیم سکه ۳  میلیون و ۸۲۰هزار  تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۱۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

راز آسمان پایتخت

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی  قیمت طلا در معاملات دو روز اخیر بازار جهانی در واکنش به اقدام بانک مرکزی آمریکا در گسترش برنامه خرید بدهی شرکت‌ها و افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا صعود کرده است، به  یک هزار و ۷۲۸ دلار  در بازارهای جهانی رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ  ۷۵۵هزار و ۳۴۱ تومان در بازار ایران معامله می‌شود. بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

او گفت: افزایش نرخ ارز بر بازار  طلا و سکه تاثیر گذاشت و باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.

 

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز