شیوه ثبت نام بلیت جام جهانی قطر در سایت فیفا

افرادی که قصد حضور و تماشای بازی‌های جام جهانی قطر را از نزدیک دارند، می‌توانند به دو روش، از طریق تور یا خرید شخصی، برای این رویداد اقدام کنند و به بازی‌های این دوره برسند. خرید شخصی بلیت جام جهانی قطر مستلزم داشتن اطلاعات لازم برای طی کردن این فرآیند است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، در صورتی که شخصی از طریق تور مایل به شرکت در بازی‌های جام جهانی قطر نباشند، باید از طریق خرید بلیط از سایت فیفا یا فدراسیون فوتبال ایران و دریافت کارت هواداری اقدام کنند. برای این منظور هم ابتدا باید در یکی از این سایت ها عضو شد.

متقاضیان ثبت نام در سایت فیفا لازم است به سایت FIFA.com مراجعه کرده و به منظور ثبت نام و عضویت در این سایت بالای صفحه سمت راست را کلیک کنند. افراد برای ثبت نام وعضویت در سایت فیفا باید یک ایمیل معتبر داشته باشند و اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند. سپس نوبت به ساخت نام کاربری و رمز عبور می‌رسد که باید آن را انجام داد و به همین راحتی در سایت فیفا عضو شد. نام کاربری و رمز عبور باید همیشه در دسترس باشد تا بعدا مشکلی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

نکات قابل توجه قبل از خرید بلیت جام جهانی قطر

ابتدا باید به این نکته توجه کنید که طبق اعلام سایت فیفا مشتریان می‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی رزرو کنند. درخواست‌های اول خرید بلیت جام جهانی قطر هیچ اولویتی نسبت به رزروهای دقیقه نودی ندارند! ضمنا بلیت‌ها در سایت فیفا به صورت فوری فروخته می‌شوند و خرید آن‌ها مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، پس متقاضیان خودشان باید درباره رزرو و درج اطلاعات به شکل درست، نهایت دقت را به خرج دهند.

قبلا فیفا اعلام کرده بود که اگر درخواست‌ها برای بازی‌های یک گروه زیاد نباشد، قرعه کشی انجام نخواهد شد و بلیط بازی بدون قرعه به ثبت نام کنندگان تعلق می‌گیرد. اما در صورت تعدد درخواست‌ها، قرعه کشی صورت گرفته و به متقاضیان بلیط‌ اطلاع رسانی خواهد شد.

مراحل اولیه خرید بلیت بازی‌ها

بعد از عضویت در سایت فیفا و توجه به نکات ذکر شده، نوبت به خرید بلیط می‌رسد. افراد به منظور خرید بلیت جام جهانی قطر، باید بر روی نوار آبی رنگ جام جهانی قطر 2022 که در صفحه اول فیفا نمایش داده می‌شود، کلیک کرده تا وارد پرتال بلیت فروشی شوند. بعد از ورود به پرتال بلیت فروشی، وارد کردن کد امنیتی نشان داده شده در صفحه برای ادامه مراحل ضروری است.

پس از این افراد وارد صف خرید بلیت خواهند شد. در این مرحله متقاضیان باید صبر کنند تا مدت زمان ورود به صفحه بعد سپری شود. سپس صفحه‌ای به آن‌ها نشان داده خواهد شد که زمان دقیق حضورشان در صف برای ورود به پورتال خرید بلیت است. بعد از سپری شدن این مرحله، متقاضیان باید روی کلید اینتر زده و وارد مرحله بعد شوند.

ثبت اطلاعات شخصی برای خرید بلیت جام جهانی

در این مرحله افراد باید به طور کامل قوانین بلیت فروشی را مطالعه کرده و سپس آن را تایید کنند. بعد از آن نوبت عضویت در سایت فیفا است که با توجه به ساخت اکانت اولیه نیازی به ساختن دوباره حساب کاربری نیست. پس از پذیرش قوانین فیفا، نوبت به وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره پاسپورت برای خرید بلیت است. لازم است در این مرحله نهایت دقت به کار برده شود تا بعدا مشکلی شکل نگیرد. سپس متقاضیان وارد مرحله انتخاب تیم، رزرو بلیت و انتخاب جایگاه می‌شوند.

نکته آخر درباره بلیت‌های جام جهانی قطر

در هیچ کدام از این مراحل هزینه‌ای از متقاضیان اخذ نمی‌شود. بعد از اعلام نتیجه قرعه کشی برندگان باید هزینه‌های درج شده در جدول خرید بلیط را براساس مکان انتخابی پرداخت کنند.

مرکز بلیت فروشی فیفا نتیجه قرعه کشی را حداکثر تا سی و یکم مه 2022، دهم خردادماه 1401، از طریق پست الکترونیکی اعلام خواهد کرد. ضمنا مرحله دوم فروش بلیت‌های جام جهانی قطر تا 28 آوریل، هشتم اردیبهشت ماه، ادامه دارد.

ثبت نام بلیت بازی‌های جام جهانی قطر از طریق سایت فدراسیون فوتبال ایران شروع شد و علاقمندان از امروز تا ساعت 12 شب ششم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا نسبت به رزرو بلیت برای شرکت در قرعه کشی بازی‌های جام جهانی از طریق سایت فدراسیون اقدام کنند.

نحوه ثبت نام بلیت‌های جام جهانی قطر در سایت فدراسیون فوتبال

بر اساس اطلاعات ارائه شده فدراسیون فوتبال، افراد علاقمند تنها یک بار امکان ثبت نام برای بلیت بازی‌های انفرادی و گروهی را دارند. نرخ بلیت‌ها با توجه به درجه بندی 3، 2 و 1، به ترتیب 250 ریال، 600 ریال، 800 ریال، همگی پول قطر، خواهد بود که بعد از انجام قرعه کشی از برندگان دریافت می‌شود. هم اکنون نرخ ریال قطر در بازار ارز کشور به مرز 7 هزار و 790 تومانی رسیده است.

اگر فردی هم در سایت فیفا و هم فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده باشد، در صورت برنده شدن در قرعه کشی فدراسیون، نام وی از وبسایت فیفا حذف خواهد شد و تنها از طریق داخل قادر به تهیه بلیت خواهند بود. اولویت قرعه کشی با داوطلبانی است که بلیت هر سه مسابقه تیم ملی کشور را رزرو کرده‌اند. بقیه قوانین قرعه کشی و دیگر مسائل پیرامون آن طبق اعلام قبلی فیفا، در سایت فدراسیون فوتبال کشور هم رعایت خواهد شد.

مجموعه یابکس ؛ خرید تور و بلیط جام جهانی

علاقمندان برای خرید بلیط جام جهانی بعد از مراجعه به سایت فیفا خواهند دید که این بلیت‌ها در 4 دسته‌بندی به فروش می‌رسند. گروه اول گران‌ترین بلیط‌های عادی جام جهانی است که صندلی‌های وسط دو طرف ورزشگاه را به خود اختصاص می‌دهد. خریداران بلیط کتگوری دو نیز می‌توانند در زاویه‌های چهار کنج ورزشگاه‌ها بنشینند. خریدارانی که ثبت نام بلیت جام جهانی قطر را در کتگوری 3 انجام می‌دهند، صندلی‌های پشت دروازه نصیب‌شان می‌شود و در کتگوری چهارم فقط شهروندان قطری جای خواهند گرفت. دوستداران فوتبال بعد از مراجعه به سایت مجموعه یابکس نه‌تنها می‌توانند بلیط بازی‌ها را تهیه کرده، که می‌توانند با خرید تور جام جهانی قطر از این مجموعه، با خیال راحت برای سفری خوش برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : یابکس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “شیوه ثبت نام بلیت جام جهانی قطر در سایت فیفا

  1. محمدسروش گفته:

    باسلام وقتتون بخیر
    من برای ثبت نام بلیط مسابقات جا‌جهانی اقدام کردم و در قرعه کشی برنده شدم ولی اسم پاسپورتیم موقع ثبت نام ناقص وارد شده می‌خواستم بدونم خرید بلیط را انجام بدهم یا به مشکل برمی‌خورم؟

  2. ابراهیم گفته:

    سلام اسم ما در اومده ایمیل از فیفا اومده برام گفته تا ۱۵ ژوئن پرداخت کنید وگرنه واگذار میشه لطفا راهنمایی کنید چجوری باید پرداخت کنیم هزینه بلیطها؟؟!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز