با این 12 نکته بانک صادرات را بهتر بشناسید

«بانک صادرات ایران» در سال 1331 با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. تعداد کارمندان این مجموعه در ابتدای کار 13 نفر بود. اهداف اولیه این بانک شامل ارائه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای هر چند کوچک و ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی بود. بانک صادرات ایران در سال 1388 در زمره بانک‌های خصوصی کشور قرار گرفت.

در ادامه کاماپرس با ارائه 12 نکته از این مجموعه به معرفی بیشتر این بانک برای خوانندگان می‌پردازد؛

1. بانک صادرات ایران در حال حاضر با مدیریت حجت‌اله صیدی مشغول به فعالیت است. تعداد کارمندان این مجموعه در سال گذشته 24 هزار و 954 نفر اعلام شد.

2. خدمات این بانک شامل صندوق امانات، انواع سپرده‌ها، مرابحه، فروش اقساطی، تنزیل اسناد و اعتبارات و بروات ارزی، فعال سازی حساب و … است.

3. فعالیت‌های این مجموعه در قالب بانکداری الکترونیکی شامل اینترنت بانک سپهر، درگاه پرداخت اینترنتی، پایانه فروش، کارت هدیه، مشاهده صورت حساب‌ها و … است.

آریاک سفر

4. این بانک تا پایان سال گذشته 23 میلیون و 163 هزار و 922 کارت صادر کرد. تعداد خودپردازهای این مجموعه در زمان ذکر شده، 5 هزار و 195 و تعداد پایانه‌های شعب نیز 6 هزار و 883 عدد در سراسر کشور اعلام شد.

5. سهام بانک صادرات ایران از سال 1388 با نماد «وبصادر» در بازار دوم بورس عرضه شد. سهام این مجموعه در بخش بانک‌ها و موسسات، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد.

6. میزان سود- زیان- خالص هر سهم بانک صادرات در 6 ماهه نخست سال قبل، 521 ریال بود. مقدار سرمایه این مجموعه نیز بیش از 17 هزار میلیارد تومان اعلام شد.

7. این بانک تاکنون توانسته است نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی سال 1396، لوح تقدیر شرکت بورس و اوراق بهادار سال 1397 و … را به دست آورد.

8. بانک صادرات ایران در 11 ماهه سال گذشته بیش از 4 هزار و 700 فقره «وام قرض الحسنه» را، به ارزش 30 هزار و 531 میلیارد ریال، به متقضیانش پرداخت کرد.

9. این مجموعه در سال قبل خدمت جدیدی به نام «شاهکار» را، به منظور افزایش امنیت، در اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران در دسترس کاربران خود قرار داد.

10. این بانک در سال 1399 خدمات گوناگونی به بخش بهداشت و درمان استان‌های مختلف کشور ارائه کرد که یکی از آن‌ها طرح «سپهر سلامت» بود.

11. سهامداران عمده این بانک شامل شرکت‌های سرمایه گذاری استانی با 40 درصد، دولت ایران با 21/22 درصد و سهام کارکنان بانک با 5 درصد سهم هستند.

12. جمع اقلام زیر خط ترازنامه بانک صادرات ایران در سال گذشته بیش از 44 هزار میلیارد تومان اعلام شد.

مرتبط با : بانک صادرات
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز