شستا مالک 3 دانگ ساختمان پرسپولیس شد

شستا حالا مالک ۳ دانگ از ساختمان پرسپولیس است. گویا این ۳ دانگ در ازای طلب شستا از فدارسیون فوتبال به نام شستا شده است.

به گزارش کاماپرس، باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر پرونده بدهی فدراسیون فوتبال به شستا است. با اینکه هیچ مقام مسئولی این خبر را تایید نکرده است، اما رضا جباری بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشاری پستی در اینستاگرام از انتقال ۳ دانگ ساختمان این باشگاه به نام شستا خبر داده و از پیشکسوتان این باشگاه در خواست کرده در برابر چنین حکمی سکوت نکنند.

فدراسیون فوتبال بعد از شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی و طلب ۲ میلیون یورویی او از شرکت شستا پول قرض گرفتند. حالا گفته می شود فدراسیون برای بازپرداخت بدهی خود به شستا، سه دانگ از ساختمان پرسپولیس را به نام این شرکت کرده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

زمستان سال گذشته شستا در طی حکمی ساختمان فدراسیون فوتبال و البته ساختمان باشگاه پرسپولیس را توقیف کرد. ساختمان فدراسیون فوتبال توسط کارشناسان حدود ۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. البته این همه ماجرا نبود. چون شستا در ادامه زنده کردن طلبهایش روی باشگاه پرسپولیس هم دست گذاشت. چون سند ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام فدراسیون فوتبال است و جزو اموال فدراسیون برای پرداخت بدهی به حساب می آید.

آریاک سفر

بعد از چند روز مسئولان شرکت شستا، وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره حل این مشکل با توجه به پرداخت بخشی از طلب شرکت شستا، خبر دادند. اما گویا این مشکل هنوز پابرجاست و خبرها از انتقال ۳ دانگ از سند ساختمان پرسپولیس به نام شستا حکایت می کند.

البته تاکنون ابلاغ رسمی و جدیدی درباره قطعی شدن این انتقال سند به باشگاه پرسپولیس نرسیده و مدیران این باشگاه همچنان اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال باید بدهی به شستا را از طریق اموال خودش پرداخت کند. مسئولان فدراسیون فوتبال هم هنوز به این خبر واکنش رسمی نشان نداده اند و معتقد هستند مواضع فدراسیون همان صحبت های قبلی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پرسپولیسشستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز