شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را حراج کرد و 4/99 درصد دیگر منفی خورد!

در حالی که امروز چهارشنبه 10 دی ماه 99 بحث به مزایده گذاشتن ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شستا برای وصول بخشی از طلب 2 میلیون یورویی این هلدینگ از فدراسیون فوتبال داغ بود، سهامداران شستا شاهد افت بیش از 4 درصدی قیمت سهام بودند.

به گزارش کاماپرس، بدون ورود به درستی یا نادرستی این موضوع که فدراسیون فوتبال حق دارد یک بحث حقوقی مرتبط با بدهی های این فدراسیون را به عرصه افکار عمومی بکشاند یا خیر، سوال سهامداران شستا این است که اساسا چرا شستا باید وارد این بازی می شده است؟

به بیان دیگر وقتی فدراسیون فوتبال ایران می خواهد یک مربی خارجی استخدام کند و از مدیران شستا مبلغی برای این موضوع قرض می کند، آیا مدیران شستا به تبعات اقدام خود فکر می کنند؟ اگر مدیران شستا از مسئولان بالادستی سفارش به این کار شده اند اکنون هم به صورت شفاف باید پاسخ سهامداران این هلدینگ را بدهند.

این درست است که سهام شستا طی روزهای بعد از بازگشایی حال و روز خوبی نداشته اما اخباری مثل خبر چالش با فدراسیون فوتبال نیز قطعا در این اوضاع به بهبود شرایط این سهام کمکی نمی کند.

بر اساس آنچه روابط عمومی شستا اعلام کرده حکم توقیف اموال فدراسیون تا سقف 2 میلیون یورو پس از طی مراحل دادرسی با حضور وکلای فدراسیون فوتبال، بانضمام خسارت تاخیر تادیه و خسارات دادرسی صادر و قطعی شده است اما در جوابیه شستا به این امر اشاره نشده است که آیا فروش اموال فدراسیون فوتبال پاسخگوی 2 میلیون یورو قرض شستا و خسارت تاخیر آن هست یا خیر؟

آریاک سفر

به نظر می رسد سرمایه گذاران بورس از این پس در هنگام خرید سهام شستا ریسک جدیدی را نیز مد نظر قرار دهند و آن ریسک قرض دادن مبالغ قابل توجه ارز توسط شستا به سازمان ها و ارگان هایی است که نحوه مدیریت و تصمیمات آنها با ابهامات مهم مواجه است و ضمنا ربط چندانی به سهامداران شستا ندارد.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شستا ساختمان فدراسیون فوتبال را حراج کرد و 4/99 درصد دیگر منفی خورد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز