شرایط کشور قطر برای پذیرش هواداران جام جهانی + قیمت بلیت بازی ها

برهولد ترنکل، مدیرعامل گروه گردشگری قطر، اعلام کرده که در روزهای برگزاری بازی‌های جام جهانی، تنها هوادارانی که بلیت بازی‌ها را رزرو کرده‌اند، اجازه گرفتن ویزا و سفر به این کشور را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام ترنکل، کشور قطر قصد دارد تا برای حفظ امنیت و بنا به دلایل خاص، در خصوص حضور هواداران جام جهانی در این کشور قوانین سخت گیرانه‌ای داشته باشد. به همین منظور نیز برای هوادارانی که بلیت‌های مسابقه را از قبل خریداری کنند، شناسه فیفا صادر شده و بر این اساس ورود هواداران به کشور قطر اتفاق خواهد افتاد. مدیرعامل گروه گردشگری قطر تاکید کرده که هواداران برای ورود به قطر در زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی، به شناسه رسمی هواداران نیاز دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هزینه خرید بلیت بازی‌های جام جهانی چقدر است؟

با مشخص شدن اعضای گروه‌های مختلف در جام جهانی، نرخ بلیت بازی‌های مرحله گروهی هم مشخص و اعلام شد. طبق اعلام رسمی از جانب مقامات قطری، قیمت بلیت بازی مرحله گروهی برای هواداران خارجی از 250 تا 800 ریال قطری، معادل 69 تا 220 دلار، است. اما قیمت بلیت همین بازی‌های برای هواداران محلی به 40 ریال قطر، 11 دلار، می‌ر‌سد. نرخ بلیت بازی‌های فینال هم مشخص شده و قیمت آن برای هواداران خارجی 2 هزار و 200 تا 5 هزار و 850 ریال قطر، 604 تا هزار و هزار و 600 دلار، و برای هواداران بومی، 750 ریال قطر، معادل 206 دلار است.

با انجام قرعه کشی مسابقات جام جهانی و مشخص شدن تکلیف گروه‌های مختلف، بسیاری از هواداران برنامه ریزی برای سفر به کشور قطر را آغاز کردند و هم اکنون هم به رزرو بلیت بازی‌های مورد نظر خود می‌پردازند. در حال حاضر بسیاری از آژانس‌های مسافرتی هم تورهای جام جهانی قطر را با شرایط و امکانات مختلف برای هواداران تدارک دیده‌اند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز