شرایط فروش اقساطی 206 تیپ 2 چیست؟

لست سکند

پژو 206 یکی از خودروهای محبوب داخلی است که بیش از دو دهه از آغاز تولید آن می‌گذرد. تیپ 2 این خودرو به دلیل مصرف سوخت پایین و فراوانی قطعات یدکی همواره یکی از پرفروش‌ترین تیپ‌های پژو 206 به شمار می‌رود. با این حال، این مدل با کمبود عرضه و روند افزایشی قیمت مواجهه است؛ به همین دلیل ممکن است برخی متقاضیان نتوانند موفق به خرید آن بشوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروش اقساطی 206 تیپ 2 بهترین گزینه برای خرید فوری و به صرفه این خودرو است. پژو 206 در آغاز ورود به بازار ایران در 6 تیپ مختلف عرضه شد؛ اما ایران خودرو برخی از تیپ‌های این خودرو را از رده خارج کرد. هم‌اکنون، تنها نسخه صندوق‌دار و دو نسخه هاچ پک در تیپ‌های 2 و 5 تولید می‌شوند. اما پژو 206 تیپ 2 چه خصوصیاتی دارد و چگونه می‌توان آن را به صورت اقساطی خریداری کرد؟

طراحی 206 تیپ 2

به طور کلی، پژو 206 دارای ظاهری امروزی و جوان‌پسند است و با وجود گذشت بیش از دو دهه همچنان جذابیت ظاهری خود را حفظ کرده است. هر چند که پژو 206 ظاهر جمع و جوری دارد؛ اما خطوط سیال روی بدنه خودرو باعث شده تا درها و گلگیرها حجیم‌تر به نظر برسند. به علاوه، چراغ‌های کشیده جلو و عقب و طرح کریستالی چراغ‌های جلوی پژو 206 جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است. 

راز آسمان پایتخت

کیفیت متریال به کار رفته در کابین خودروهای 206 مدل پایین بهتر از خودروهای مدل بالا است. با این حال، طراحی داشبورد این خودرو همچنان نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می‌کند. به علاوه، امکانات زیادی در داخل کابین 206 در نظر گرفته نشده است و تنها دو ایربگ برای راننده و سرنشین وجود دارد. 

مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2

پژو 206 تیپ 2 دارای یک موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری با قدرت 75 اسب بخار است. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر بر ساعت بوده و دارای یک یک گیربکس 5 سرعته دستی است. به طور کلی، این ماشین مصرف سوخت مناسبی دارد و برای استفاده در مناطق شهری گزینه بسیار مناسبی است. طبق اعلام شرکت سازنده، پیشرانه تنفس طبیعی پژو 206 تیپ 2 مصرف سوختی معادل با 6.3 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر دارد. البته این میزان مصرف برای پیشرانه یورود 4 و در شرایط کاملاً استاندارد تعیین شده است؛ بنابراین در استفاده واقعی ممکن است میزان مصرف سوخت این خودرو بیشتر باشد. 

پژو 206 تیپ 2 جزء کم آپشن‌ترین تیپ‌های این خودرو است. با این حال، می‌توان به امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، سیستم تنظیم سرعت برف‌ پاک‌کن، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور رادیویی، مه شکن جلو و عقب و سیستم کنترل بخار بنزین اشاره کرد.

چگونه پژو 206 تیپ 2 را به صورت اقساطی بخریم؟

گرانی‌های امروز بر روی قیمت خودروهای داخلی نیز تاثیر چشمگیری گذاشته و حالا قیمت‌گذاری این خودروها به صورت لحظه‌ای اعلام می‌شود. به همین دلیل، پرداخت نقدی کل مبلغ خودرو ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد. در چنین مواقعی، خرید اقساطی خودرو بهترین گزینه است.

فرنام خودرو یکی از بهترین مجموعه‌های فروش اقساطی 206 تیپ 2 و سایر محصولات ایران خودرو، سایپا،  کرمان موتور و گروه بهمن است. مبلغ و تعداد اقساط این مجموعه به صورت توافقی با توجه به شرایط خریدار تعیین می‌شود. به همین دلیل، تمام افراد می‌توانند ماشین مورد نظر خود را با کمترین سرمایه و پیش پرداخت از فرنام خودرو خریداری نمایند. خرید اقساطی از فرنام خودرو حتی برای کسانی که پول کافی در اختیار دارند؛ اما ترجیح می‌دهند تا همه سرمایه خود را یکباره صرف خرید ماشین نکنند هم گزینه بسیار مناسبی است.

به علاوه، فرنام خودرو برای فروش اقساطی خود امکاناتی مانند تحویل فوری، تحویل سه دانگ از سند خودرو به نام خریدار در روز تحویل و تحویل سند شش دانگ پس از اتمام اقساط خودرو را در نظر گرفته است. علاقمندان به خرید اقساطی خودرو می‌توانند از مشاوره‌های کارشناسان این مجموعه راهنمایی لازم را کسب فرمایند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز