شرایط فروش اقساطی کوییک

ژیوار

کوییک، یکی از محصولات پرفروش شرکت سایپا و از جمله‌ خودروهایی است که به دلیل قیمت مناسب، سهم خوبی از بازار ماشین‌های تولید داخل را به خود اختصاص داده‌ است. اگرچه خود سایپا فعلا برنامه‌ای برای فروش اقساطی این خودرو ندارد، اما برخی شرکتها با اجرای طرح فروش اقساطی کوییک، خودرو را به صورت فوری و تنها ظرف چند ساعت تحویل مشتری می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش شرایط فروش اقساطی کوییک را بررسی کرده است.

مشخصات کوییک

سایپا تولید کوییک را از سال 1396 آغاز و این خودروی زیبای هاچ بک را وارد جاده‌های کشور کرده است. کوییک یک خودروی چهار سیلندر هشت سوپاپه و موتور آن تقریبا شبیه موتور تیبا است. با وجود اینکه شکل تخم مرغی این خودرو زیباتر از تیبا است، اما در مورد فضای داخلی شبا‌هت‌های زیادی بین این دو تیپ محصول سایپا وجود دارد.

کوییک نسبت به دیگر تولیدات سایپا از مصرف سوخت پایین‌تری نیز برخوردار است و این می‌تواند یک مزیت بزرگ برای این خودرو باشد. این محصول سایپا از نظر قدرت بدنه و ایمنی، بالاتر از پراید و تیبا و از بدنه نسبتا قوی برخوردار است. این خودرو دارای دو ایربگ و ترمز ABS و EBD است.

کوییک دارای امکانات دیگری همچون استارت دکمه‌ای، سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب، صفحه نمایش هفت اینچی و سنسورهای هشدار دهنده مختلف است.

دریان سفر امید

مدل‌های ارائه شده در طرح فروش اقساطی کوییک

«فرنام خودرو» یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت، فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن برای تمام مشتریان فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و خودروهای وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

این شرکت تمام مدل‌های موجود کوییک را نیز که هم اکنون در خط تولید سایپا وجود دارد، به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. برای نمونه می‌توان به سه مدل پرتقاضای کوییک آر، کوییک آر اتومات و کوییک پلاس اتومات اشاره کرد.

علاقه‌مندان به خرید اقساطی این خودرو می‌توانند با انتخاب مدل کوییک از بین مدل‌ها و رنگ‌های موجود، ظرف چند ساعت خودرو مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

فروش اقساطی کوییک - فرنام خودرو

شرایط فروش اقساطی کوییک

فرنام خودرو به منظور فراهم کردن فرصت‌های مساوی برای عموم مردم، ساده‌ترین شرایط را برای فروش اقساطی کوییک در نظر گرفته است. در این طرح، تنها با یک بار مراجعه به شرکت فرنام خودرو و انتخاب خودرو می‌توان آن را به صورت فوری تحویل گرفت.

این طرح مختص تهرانی‌ها نیست و سایر شهرها نیز می‌توانند از طرح فروش اقساطی کوییک استفاده کنند. به دلیل تحویل یک ساعته خودرو پس از عقد قرارداد، تنها مسافرت یک روزه به تهران برای خرید این خودرو کفایت می‌کند و خریداران می‌توانند با تحویل خودرو به شهر محل زندگی خود بازگردند.

آیا خرید اقساطی انواع کوییک به صرفه است؟

فرنام خودرو تلاش می‌کند با ارائه قیمت واقعی خودرو و به دور از حباب قیمتی بازار ایران، خودرو را با حداقل قیمت به دست مصرف کننده برساند. در این روش فروش، میزان پیش پرداخت را مشتری بر اساس بازه تعیین شده شرکت، به دلخواه تنظیم و مابقی مبلغ را به صورت اقساط تا 30 ماه پرداخت می‌کند. با توجه به شرایط منعطف این طرح و احتمال افزایش قیمت خودرو در ماه‌های آتی، فروش اقساطی کوییک به نفع خریدار و مشتری خواهد بود.

فروش اقساطی کوییک - فرنام خودرو

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی کوییک

تکمیل بودن مدارک می‌تواند زمان کمتری را در هنگام مراجعه به فرنام خودرو از مشتری بگیرد؛ به همین منظور می‌بایست مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی، مجوز کسب، فیش حقوقی، پرینت بانکی، اجاره نامه یا سند مالکیت منزل مسکونی و برگ چک صیادی به تعداد اقساط مورد نظر، همراه خریدار باشد. اگرچه فرنام خودرو بر اساس بررسی اعتبار بانکی، امکان فروش خودرو را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، اما لازم نیست چک صیادی حتما به نام خریدار باشد و فقط کافی است که صاحب چک، برگه‌ها را در وجه فرنام خودرو نوشته و ثبت کرده باشد.

علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت فرنام خودرو به آدرس farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز