شرایط دریافت ویزای چین برای متقاضیان ایرانی

ویزای چین-کاماپرس
ژیوار

ویزا به معنی اجازه ورود و خروج به یک کشور است و دریافت آن تا حد زیادی وابسته به روابط سیاسی بین دو کشور مبدا و مقصد است. ویزای چین در حال حاضر با شرایط دشوارتری به متقاضیان ایرانی ارائه می‌شود و ناقص بودن مدارک می‌تواند باعث ریجکت یا برگشت خوردن درخواست آنان شود.

ویزای چین با اهداف مختلف دیدن کشور، تحصیل یا تجارت برای متقاضیان صادر می‌شود. یکی از عمده‌ترین دلایل ریجکت شدن ویزا برای ایرانیان، نبود شواهد کافی مبنی بر بازگشت به کشور مبدا است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مشکلات دریافت ویزا و راه‌حل‌هایی برای جلوگیری از ریجکت شدن ویزای متقاضیان ایرانی پرداخته است.

شرط اصلی برای دریافت ویزای چین

ویزای توریستی چین برای افرادی که قصد سفر تفریحی و گردشگری به چین دارند، صادر می‌شود و آنان با این ویزا می‌توانند به مدت 30 روز در چین اقامت داشته باشند. با داشتن این ویزا افراد نمی‌توانند به کار یا تحصیل در این کشور بپردازند.

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌ها برای دریافت ویزای توریستی چین، که ویزا L نامیده می‌شود، داشتن تمکن مالی است. بر اساس شرط تمکن مالی، هر فرد باید 5000 دلار در حساب بانکی خود داشته باشد و ثابت کند که می‌تواند هزینه‌های سفر را بپردازد. معمولا دریافت ویزای توریستی چین نیازی به مصاحبه ندارد، ولی در بعضی موارد ممکن است که متقاضیان برای مصاحبه دعوت شوند. همچنین ویزای توریستی به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود.

دریان سفر امید

مدارک لازم برای دریافت ویزای چین

متقاضیان پیش از درخواست ویزای توریستی چین باید همه مدارک را به صورت کامل جمع‌آوری کنند، زیرا نقص در مدارک باعث ریجکت شدن درخواست آنان می‌شود. گذرنامه متقاضیان باید شش ماه اعتبار زمانی و دو صفحه خالی داشته باشد. ارائه دو قطعه عکس رنگی 4×6 زمینه سفید، بیمه مسافرتی و دعوتنامه ضروری است. همچنین متقاضیان باید فرم تکمیل و امضا شده را ارئه دهند و اثبات کنند که دارای تمکن مالی هستند و از عهده هزینه سفر برمی‌آیند. جواب ویزا بعد از مراجعه به سفارت معمولا بین 10 تا 14 روز بعد اعلام می‌شود؛ با این وجود بهترین زمان برای درخواست ویزا حداقل یک ماه قبل از مسافرت است.

ویزای چین-کاماپرس

دلایل ریجکت شدن ویزای چین

ریجکت شدن ویزای چین به معنی رد صلاحیت متقاضی برای ورود به این کشور است. در سال‌های اخیر چین سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای برای دادن ویزا به متقاضیان ایرانی در پیش گرفته است. هدف نامشخص از سفر، یکی از دلایل اصلی رد شدن درخواست ویزای چین است. هزینه‌های سفر نیز از سایر عواملی است که ممکن است باعث ریجکت شدن درخواست ویزای چین شود و به همین دلیل افراد باید مدارک لازم برای اثبات تمکن مالی ارائه دهند. خرید بیمه مسافرتی از یک شرکت و ارائه آن، از اقداماتی است که از ریجکت شدن ویزای چین جلوگیری می‌کند. در بسیاری از موارد، سفارت چین از بازگشت متقاضیان به کشور خودشان مطمئن نیست و این موضوع یکی از دلایل عمده ریجکت شدن ویزای چین محسوب می‌شود و برای رفع این مشکل لازم است که متقاضیان همه مدارک لازم از وابستگی‌های شغلی، تحصیلی یا عاطفی خود را برای بازگشت به کشور خود ارائه دهند.

دریافت ویزای چین با “قصر شیرین”

دشوار بودن مراحل درخواست و اخذ ویزای چین باعث سردرگمی بسیاری از متقاضیان می‌شود؛ در حالی که به راحتی می‌توانند با مشورت با کارشناسان آژانس مسافرتی گردشگری قصر شیرین، به راحتی اقدامات لازم برای دریافت ویزای چین را انجام دهند. قصر شیرین در زمینه ارائه انواع خدمات گردشگری، بلیط پرواز، رزرو بلیط هواپیما چارتری و تور گردشگری فعالیت می‌کند. متقاضیان با استفاده از خدمات تورهای گردشگری خارجی می‌توانند همه خدمات رزرو هتل، رزرو بلیط سفر، بیمه مسافرتی، وعده‌های سفر و همچینن خدمات دریافت ویزا را به صورت یکجا دریافت کنند.

ارائه این پکیج‌ها و خدمات متنوع قصر شیرین، باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت متقاضیان می‌شود. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز