شرایط دریافت وام 40 میلیونی بانک آینده

افرادی که مایل به خرید کالا با دریافت وام هستند و جزو مشتریان بانک آینده محسوب می‌شوند، امکان استفاده از وام 40 میلیونی طرح «آینده داران» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان دریافت وام 40 میلیونی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت 6 یا 12 ماهه است و بر همین اساس میزان سود تسهیلات به 7 و 18 درصد تقسیم می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به 12 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط به 3 میلیون و 667 هزار و 200 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 4 میلیون و 6 هزار و 397 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 44 میلیون و 6 هزار و 397 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

لازم به ذکر است که 60 روز از زمان دریافت اعتبار، مشتریان امکان بازپرداخت یکجا یا لغو اعتبار را خواهند داشت. در صورت بازپرداخت یکجا تا تاریخ ذکر شده، تسویه به صورت نقدی و بدون سود خواهد بود.

همچنین این تسهیلات به صورت کارت اعتباری ارائه می‌شود. استفاده از این اعتبار تنها به شکل خرید از پوزهای موجود در هایپراستارهای مراکز ایران مال امکانپذیر است. لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد در سایت بانک به روزرسانی شده و مشتریان امکان مشاهده آن را دارند.

نگاهی به تاریخچه بانک آینده

بانک آینده یک بانک خصوص معتبر است که در حوزه‌های خدمات بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. هم اکنون 275 شعبه فعال این بانک در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات مذکور به مشتریان هستند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود افتخارات زیادی در حوزه مالی، روابط عمومی و … به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز