شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به متقاضیان دارای میانگین حساب مناسب، تحت طرح «امید آفرین» وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات به آن دسته از مشتریانی اعطا می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید حداقل 25 میلیون تومان سپرده گذاری کنند و یک میانگین حساب سه ماهه داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام، داشتن ضامن رسمی و ارائه سند ملکی است. لازم به ذکر است، افراد متقاضی امکان انتقال این وام را به دیگران ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مقدار هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 261 میلیون و 257 هزار و 248 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آشنایی با برخی از دستاوردها و افتخارات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در زمینه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی کسب کند. اخیرا بانک کارآفرین در سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق به کسب عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان «تندیس زرین» شده است. کسب نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار سال 1400، رتبه نخست بهره وری گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران، مقام سوم در پاسخگویی به شهروندان میان بانک‌های دولتی و خصوصی و … از دیگر دستاوردهای این بانک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز