شرایط خرید اقساطی یخچال 30 میلیون تومانی

Happy young woman standing
ژیوار

در شرایط کنونی اقتصادی، با توجه به تورم موجود، بهترین گزینه تهیه لوازم منزل در سریع‌ترین زمان ممکن حتی به صورت قسطی است. یخچال نیز یکی از اقلام ضروری در بحث اثاثیه منزل است و معضل خرید آن را می‌توان با یک برنامه خاص خرید اقساطی یخچال حل کرد. در رنج قیمتی 30 میلیون تومان، گزینه‌های متنوعی برای خرید وجود دارد که عموما از نوع کمبی و با ظرفیت بالا هستند.

سامانه دیجی شهر، با تخصیص وام‌ کالا تا سقف 60 میلیون تومان، توانسته رضایت کاربران را جلب کند. بازپرداخت اقساط این وام 12 الی 24 ماهه است و برای دریافت آن نیازی به ارائه ضامن کارمند نیست؛ همین امر مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ بدین صورت که تنها ارائه چک صیادی برای دریافت این وام کافی است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی یخچال 30 میلیون تومانی می‌پردازد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551 AWD/TS551 ASD

این مدل یخچال و فریزر در هنگام تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 29 میلیون و 970 هزار تومان، می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد؛ به خصوص برای کاربرانی که به دنبال یخچال ساید بای ساید باکیفیت هستند. گنجایش کلی این محصول 551 لیتر است و سیستم انجماد سریع، می‌تواند در مدت زمان کمی، محصولات درون یخچال را به دمای استاندارد برساند. با توجه به قیمت این محصول، می‌توان با درخواست وام 30 میلیون تومان، خرید آن را آسان کرد. در این صورت اقساط وام 24 ماهه و در هر قسط 1 میلیون و 571 هزار تومان خواهد بود.

1-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-P5323BS

این مدل یخچال و فریزر جی پلاس با قیمت حدودی 30 میلیون تومان، در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. این محصول با گنجایش کلی 517 لیتر، به راحتی می‌تواند با یخچال‌های ساید بای ساید از لحاظ ظرفیت رقابت کند. برای تهیه این محصول، می‌توان درخواست وام 30 میلیون تومانی دارد. در صورتی که کاربران قصد تسویه حساب سریع‌تر وام را دارند، می‌توانند پرداخت 12 ماهه را انتخاب کنند. در این صورت با پرداخت ماهانه 2 میلیون و 822 هزار تومان این وام را تسویه کنند.

2-کاماپرس

خرید اقساطی یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-M5319S

این مدل یخچال و فریزر کمبی، با قیمت حدودی 29 میلیون و 560 هزار تومان یکی دیگر از گزینه‌های حدود 30 میلیون تومانی بازار است. این محصول با رنگ نقره‌ای خود ظاهر جذابی دارد. موتور این دستگاه از نوع اینورتر طراحی شده و ظرفیت خالص آن حدود 521 لیتر است. با درخواست وام 29 میلیون تومانی می‌توان بخش اعظمی از هزینه خرید این محصول را فراهم کرد. اقساط نیز 12 ماهه و ماهانه 2 میلیون و 728 هزارتومان خواهد بود.

3-کاماپرس

یخچال و فریزر 30 فوت التتو RF-840NE2

این مدل یخچال و فریزر کمبی، با یخساز نیمه اتوماتیک، حدود 28 میلیون تومان قیمت دارد. ظرفیت کلی این مدل یخچال 593 لیتر و مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. در این محصول دو اپراتور جهت صرفه‌جویی بیشتر در مصرف برق بکار رفته است. بهترین گزینه برای تهیه این محصول دریافت وام 28 میلیون تومانی محسوب می‌شود. بازپرداخت این وام با احتساب 23 درصد سود سالانه 1 میلیون و 466 هزارتومان است و تا 24 ماه ادامه دارد.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنجی پلاسدومینو کالادیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز