شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

ژیوار

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که نسبت به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «پویا» علاقمند هستند، لازم است به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کرده و سپرده کوتاه مدت عادی تشکیل بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت گذشته از تشکیل سپرده کوتاه مدت باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند. حداقل میانگین مناسب برای درخواست این تسهیلات یک ماه و حداکثر شش ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است بعد از اتمام فرآیند ثبت نام برای تسهیلات و در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، بین سه تا 27 درصد از مبلغ تسهیلات به تشخیص بانک در این مجموعه مسدود خواهد شد. درصد مسدودی برحسب ضریب تسهیلات متغیر است. سود تسهیلات 18 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات سند ملک است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات، 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 257 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

مطالبی درباره بانک تجارت و برخی از دستاوردهای آن

بانک تجارت سال 1358 از ادغام 11 مجتمع بانکی تشکیل شد و از آن زمان تاکنون در قالب یک مجموعه دولتی انواع خدمات پولی و مالی اعم از تجارت کارت، همراه بانک، آسان خرید و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و جایزه طلایی کیفیت خدمات را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    چقدر طول میکشه تا وام رو بدن؟ وقتی هم که یه مبلغیش رو مسدود میکنن چه فایده ای داره برگشتش هم که کلی زمان میبره

  2. Emadmohamadi گفته:

    واى چقدر خوب من يه مبلغي خودم دارم اگر تو زمان درست اين وام بهم داده بشه ميتونم مشكلى كه دارم و حل كنم اما مسئله اينه كه بايد ببيني ميدن يا ن

  3. مهدی گفته:

    واقعن اگر این وام را من بگیرم من زیاد مشکلات خود را حل میکنم خدا کند که من بتوانم این کار را کنم انشاالله که میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز