شاسی بلند پورسانگ ؛ یک نوآوری اسپرت و لوکس از فراری (ویدیو)

لست سکند

شاسی بلند فراری پورسانگ اکنون به طور رسمی معرفی شده است و نشان می دهد که کمپانی فراری چگونه به سبک و سیاق خودش شاسی بلند می سازد. آن طور که پیداست، این خودروساز ایتالیایی قصد دارد تمایل مشتری ها به خودروهای ارتفاع دار با قابلیت های آفرود را به سنت های افتخارآمیز خودش در تولید سوپرماشین های کم ارتفاع پیوند بزند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فراری پورسانگ نیز مانند دیگر محصولات جدید کمپانی فراری از تجهیزاتی بسیار به روز بهره می برد که از میان آن ها می توان به فرمان پذیری هر چهار چرخ، گیربکس هشت سرعته و دو کلاچه اتوماتیک و یک سیستم کنترل هوشمند و الکترونیکی اشاره کرد که باعث می شود راننده احساس کند پشت فرمان یکی از ماشین های فرمول 1 نشسته است. یک سیستم کنترل چسبندگی نیز در این خودرو به کار گرفته شده است که عبور آن از روی سطوح لغزنده و برفی را آسان می کند. علاوه بر این، سیستم تعلیق کاملاً جدید این خودرو تمام تکان هایی که همه شاسی بلندها، حتی شاسی بلندهای اسپرت هنگام عبور از پیچ ها دارند را برطرف می سازد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این که نام فراری پورسانگ به این خاطر سر زبان ها افتاده است که نخستین خودرو چهار نفره و چهار در فراری است، ولی بهتر است بدانید نخستین محصولی از کمپانی فراری است که مانند دیگر شاسی بلندهای خانوادگی، به بسیاری از فناوری های روز مانند سیستم کنترل در سراشیبی مجهز شده است.

آن طور که از ظاهر فراری پورسانگ مشخص است، این خودرو قرار است راه خودش را برود و از هر شاسی بلند اسپرت دیگری که در بازار موجود است، از جمله رقبایی مانند استون مارتین دی بی ایکس و لامبورگینی اوروس، خمیده تر باشد. در واقع، کمپانی فراری از یک زبان طراحی خاص استفاده کرده است تا بتواند تضاد بین بخش های پایینی خودرو و بخش های برجسته تر بالایی را شرح بدهد. اصول بسیار فنی در مورد نحوه عبور هوا از بالا و زیر خودرو نیز به دقت در نظر گرفته شده است تا هندیلینگ پورسانگ نیز مانند یک فراری اصیل و خوش ساخت باشد.

فراری پورسانگ برای این که از هر لحاظ با رقبایش متفاوت باشد، به این می بالد که بیش از 85 درصد از تریم داخلی آن از پلاستیک های بازیافتی، تورهای ماهیگیری و دیگر موادی که تعادل محیط زیست را به می زنند ساخته شده است. روکش چرمی صندلی ها به صورت سفارشی قابل خریداری است ولی مشتریانی که بیشتر به فکر محیط زیست هستند می توانند از نوعی پارچه جدید برای روکش صندلی ها استفاده کنند.

 فراری پورسانگ از یک موتور 6.5 لیتری دوازده سیلندر بهره می برد که 725 اسب بخار نیرو تولید می کند و می تواند ظرف 3.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. حداکثر سرعت این شاسی بلند لوکس نیز 190 مایل بر ساعت اعلام شده است.

با این تفاسیر، این پرسش مطرح می شود که کیفیت سواری فراری پورسانگ در چه حدی خواهد بود و چه قیمتی خواهد داشت؟ پاسخ این است که باید منتظر ماند و دید ولی در هر دو مورد انتظار اعداد و ارقامی بسیار بالایی را داشته باشید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فراری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز