شاخ‌وشانه کشی ۵ خودرو قدرتمند در سال ۲۰۲۰ + فیلم

لست سکند

در حالی که بسیاری از غول‌های خودروسازی دنیا در تلاش برای رقابت در سطح پرچمداران دنیای خودرو هستند، برخی از کمپانی‌ها در صدر این بازار در حال رقابتی تنگاتنگ هستند. در این مطلب، ۵ خودرو برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

به گزارش کاماپرس، خودروهایی که در ادامه معرفی می‌شوند تولید محدود بوده و در بازار خودرو بسیار کمیاب هستند.

۵ – کونیگزگ رگرا | Koenigsegg Regera

قدرت: ۱۱۰۰ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۴۱۰ کیلومتر در ساعت

راز آسمان پایتخت

قیمت: ۲ میلیون دلار

کونیگزگ رگرایک خودروی اسپورت هایبرید اتصال برقی با تولید محدود است که توسط شرکت خودروسازی سوئدی کونیگزگ تولید می‌شود. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. واژه «رگرا» در زبان سوئدی به معنای «حکمرانی کردن» یا «حکومت کردن» است. شرکت کونیگزگ تنها ۸۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد که تمامی آن‌ها نیز پیش‌فروش شده‌اند.

۴ – هنسی ونوم اف ۵ | Hennessey Venom F5

قدرت: ۱۴۵۰ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۴۸۵ کیلومتر در ساعت

قیمت: ۱.۶ میلیون دلار

هنسی ونوم اف ۵ یک اتومبیل اسپرت با ویژگی‌های خارق‌العاده است که توسط کمپانی خودروسازی آمزیکایی تازه‌تاسیس هنسی، تولید شده است.

۳ – بوگاتی دیوو | Bugatti Divo

قدرت: ۱۴۸۰ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۳۸۰ کیلومتر در ساعت

قیمت: ۵.۸ میلیون دلار

بوگاتی دیوو یک خودروی سوپر اسپرت موتور وسط است که در مولزایم، فرانسه توسط شرکت بوگاتی اتومبیلز ساخته شده‌ است. جالب است بدانید، تنها ۴۰ دستگاه از بوگاتی دیوو ساخته می‌شود.

۲ – آرش ای اف ۱۰ | Arash AF10

قدرت: ۲۰۸۰ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۳۲۳ کیلومتر در ساعت

قیمت: ۱.۵ میلیون دلار

از ابرخودرو آرش AF10 می‌توان به عنوان یکی از شگفت‌انگیز‌ترین مدل‌های نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۶ نام برد. یک خودرو هیبریدی فوق قدرتمند از شرکت کوچک آرش موتورز در انگلیس که خودرویی بیش از حد انتظار از یک برند نچندان معتبر، تولید کرده است. تولید آرش AF10 به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد، اما اولین مدل این ابرخودرو نتوانست نظرات مثبتی از طرف کارشناسان دریافت کند. به همین دلیل، این شرکت در سال ۲۰۱۶ نسخه بازسازی شده AF10 را تولید و در نمایشگاه ژنو معرفی کرد.

۱ – دِوِل سیکستین | Devel Sixteen

قدرت: ۵۰۰۰ اسب بخار

حداکثر سرعت: ۵۰۰ کیلومتر در ساعت

قیمت: ۲ میلیون دلار

دِوِل سیکستین خودرویی با عملکرد و قدرت خارق‌العاده است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، با قدرت همزمان ۱۰ خودروی روز دنیا برابری می‌کند. به گفته دِوِل موتورز، کمپانی سازنده این خودرو، سیکستین ساخته شده تا پیشگام دورانی باشد که هیچکس به آن دست نیافته است. طراحی متمایز این نسل دِوِل، احساس راندن یک جت جنگنده را به شما خواهد بخشید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز