شاخص کل بورس از کاهش دست بردار نیست

ژیوار

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 6 هزار و 613 واحد دیگر کم شد و به مرز 1 میلیون و 311 هزار و 281 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 32 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 376 هزار و 538 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار بورس در روز جاری نسبت به دیروز 6 هزار و 252 میلیارد تومان بالا رفت. ماروز نمادهای «فولاد»، «خودرو» و «شپدیس» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری هم منفی بود و 390 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «وبملت» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

مولفه‌هایی که در بازار مالی به منظور افزایش امنیت سرمایه گذاری بوده و نقش اساسی دارند ناامیدکننده بود‌ه‌اند. از جمله این مولفه‌ها نگاه دولت به بازار سهام است. برخلاف وعده‌های اولیه به نظر بورس هنوز اولویت دولت نیست. تا زمانی که اعتماد سرمایه گذاران به بازار جلب نشود و اقدامی اساسی برای بورس صورت نگیرد، نمی‌توان نسبت به رشد این بخش امید چندانی داشت.

اطلاعات عمومی:

با نماد شبصیر آشنا شوید

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 4 هزار و 605 میلیارد تومان می‌رسد. مجموعه‌های گروه توسعه انرژی تدبیر، موسسه بنیاد پانزده خرداد، گروه سرمایه گذاری تدبیر، سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، بازرگانی و خدمات بندری ایران، نفت پارس و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیرگران فردا بیشترین سهم شبصیر را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز