سی و یکمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک استانبول 2022

نمایشگاه پلاستیک-کاماپرس

سی و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (Plast Eurasia 2022)  از روز 2 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در مرکز نمایشگاهی تویاپ واقع در شهر استانبول برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه اوراسیا پلاست که با همکاری صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می‌­شود، یکی از رویدادهای ارزشمند و مهم در صنعت پلاستیک است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور فعالان این صنعت جهت تعامل تجاری با سایر کشورها و برندهای بین­‌المللی است.

این رویداد از بخش‌­های متنوعی شامل بخش ماشین­‌آلات پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد اولیه، هیدرولیک و پنوماتیک، تجهیزات گرمایش و کنترل، صنایع مکمل مکانیکی و قالب تشکیل شده است که در هر بخش غرفه­‌داران و گروه‌­های محصول متنوعی از کشور­های مختلف جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

علاقه‌­مندان می‌­توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 نوامبر 2022 برابر با 2 الی 5 آذر ماه 1401به مرکز نمایشگاهی تویاپ واقع در شهر استانبول مراجعه کنند.

دوره قبل این نمایشگاه با حضور 1087 شرکت و غرفه از 43 کشور در فضایی بالغ بر 120 هزار متر مربع در شهر استانبول برگزار شد. بیش از 53 هزار بازدید کننده از این رویداد دیدن کردند.

آریاک سفر

فروشگاه آنلاین نایلون و نایلکس

فروشگاه آنلاین نایلون و نایلکس درویش انواع کیسه های پلاستیک و کیسه های زباله را در سایزهای مختلف عرضه می کند.ا مکان ارسال سفارش به سراسر کشور وجود دارد و مشتریان برای تهیه محصولات به ویژه خرید کیسه زباله می توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : دیاکو پلاستیک
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز