سکته دلار در کف کانال 26 هزار تومانی

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه ها در حالی که دلار در صرافی ملی 26 هزار و 150 تومان قیمت گذاری شده است در بازار آزاد ارز قیمت دلار در کف کانال 26 هزار تومانی قرار گرفته و پایین‌تر از دلار صرافی ملی است.

به گزارش کاماپرس، افت و خیزهای دلار این روزها با شدت بیشتر توسط فعالان حرفه ای بازار و حتی مردم عادی دنبال می شود. برآورد می شود که مبالغ هنگفتی دلار به صورت اسکناس در خانه ها وجود دارد که در صورت ریزش بازار ارز این دلارها برای صاحبان خود زیان های سنگینی به بار خواهد آورد.

البته هستند تحلیل گرانی که معتقدند افرادی که طی هفته اخیر دلار خریده اند نیز هنوز با قله قیمت این ارز خارجی فاصله دارند و نباید نگران ریزش قیمت دلار باشند.

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز سه شنبه 25 شهریورماه 1399 با کاهش ۲.۰۴ درصدی، از ۲۶,۵۳۰ (بیست و شش هزار و پانصد و سی ) تومان – قیمت روز قبل – به ۲۶,۰۰۰ (بیست و شش هزار) تومان تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت 16 – رسیده است.

دلار صرافی ملی گران تر از دلار آزاد

آریاک سفر

این درحالیست که همان گونه که پیشتر ذکر شد امروز در صرافی بانک ملی هر دلار آمریکا به مبلغ  ۲۶ هزار و ۱۵۰تومان و هر اسکناس یورو به قیمت۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسیده است.

دراین حال، امروز یورو نسبت به روز قبل ، با ۱۰۴ تومان افزایش، ۳۱,۵۶۸ (سی و یک هزار و پانصد و شصت و هشت ) تومان نرخ گذاری شد.

پوند دیگر ارز خارجی پراهمیت نیز امروز با افزایش ۰.۰۴ درصدی، از ۳۴,۱۲۵ (سی و چهار هزار و یکصد و بیست و پنج ) تومان به ۳۴,۱۴۱ (سی و چهار هزار و یکصد و چهل و یک ) تومان رسید.

همچنین درهم امارات (حواله) نیز که یکی از سیگنال رسانان به قیمت دلار است با کاهش ۳.۰۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۱۶۰ (هفت هزار و یکصد و شصت ) تومان معامله شد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز